staljin Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hei, Har en VW Vento 1.9TDK og i dag kjente jeg diesel lukt i kupeen. Opnet panseret og jeg kunne se at det hadde lekket drivstoff fra drivstofslangen som var koblet til inspruter (Se bildet) Det jeg lurer på hva er det jeg må gjøre for å fikse det? Er det bar å bytte den slangen eller må jeg bytte inspruteren? Takker for hjelepen på forhånd. Staljin Endret 27. august 2008 av staljin Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg hadde iallefall startert med å bytte det svarte stoff/plast/gummi røret.. Om lekkasjen kan se ut som den er derfra. Den innspruter greia du snakker om, kan jo sjekke at denne sitter ordentlig. Eventuelt skru den fast litt hardere? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Hei, Takker for hjelpen. Har fikset den nå. Det var den svare drivstoffslangen som var sprø (som sprøsteikt bacon) og gikk i stykker med en gang jeg begynte å dra i den. Var innom VW i morges, kjøpt og byttet alle slangene. Tror det har løst problemet. Staljin Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Hei, Takker for hjelpen. Har fikset den nå. Det var den svare drivstoffslangen som var sprø (som sprøsteikt bacon) og gikk i stykker med en gang jeg begynte å dra i den. Var innom VW i morges, kjøpt og byttet alle slangene. Tror det har løst problemet. Staljin Blir sånn med tiden og varmen den utsettes for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå