Moffe247 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei! Skal snart kjøpe min første lett-MC og fant en XR125 2004 mod. på nett som er gådd litt over 8000km, og lurer på om dette er et godt kjøp. Den koster 23 000,- og ser helt strøken ut. har snakket med han som selger sykkelen og den er helt fin mekanisk sett og er bare bykjørt. Han jeg snakket med hørtes ut som en voksen kar, og hadde bare hatt en velting med sykkelen. Setter pris på all Info, andre forslag og eventuellt andre ting dere vil anbefale meg... - Thomas Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Høres ut som en grei pris, men prøv å¨sjå over sykkeln viss du har mulighet. Slitedela som må skiftast kan fort bli dyrt. - bremseklossa, tennplugg, lyspære, dekk, olje, bensin(om dåkke har avtalt f.eks. full tank) Har du link? Lettsykla har som regel blitt kjørt hardt og viss det e en 2-takt kan oljenivå være viktig å sjekke. Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Høres ut som en grei pris, men prøv å¨sjå over sykkeln viss du har mulighet. Slitedela som må skiftast kan fort bli dyrt.- bremseklossa, tennplugg, lyspære, dekk, olje, bensin(om dåkke har avtalt f.eks. full tank) Har du link? Lettsykla har som regel blitt kjørt hardt og viss det e en 2-takt kan oljenivå være viktig å sjekke. link kommer nå: http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...mp;WT.svl=Bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå