Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honda XR125. Godt kjøp?

Moffe247

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal snart kjøpe min første lett-MC og fant en XR125 2004 mod. på nett som er gådd litt over 8000km, og lurer på om dette er et godt kjøp. Den koster 23 000,- og ser helt strøken ut. har snakket med han som selger sykkelen og den er helt fin mekanisk sett og er bare bykjørt. Han jeg snakket med hørtes ut som en voksen kar, og hadde bare hatt en velting med sykkelen.

Setter pris på all Info, andre forslag og eventuellt andre ting dere vil anbefale meg...

- Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som en grei pris, men prøv å¨sjå over sykkeln viss du har mulighet. Slitedela som må skiftast kan fort bli dyrt.

- bremseklossa, tennplugg, lyspære, dekk, olje, bensin(om dåkke har avtalt f.eks. full tank)

Har du link?

Lettsykla har som regel blitt kjørt hardt og viss det e en 2-takt kan oljenivå være viktig å sjekke.

Lenke til kommentar
Høres ut som en grei pris, men prøv å¨sjå over sykkeln viss du har mulighet. Slitedela som må skiftast kan fort bli dyrt.

- bremseklossa, tennplugg, lyspære, dekk, olje, bensin(om dåkke har avtalt f.eks. full tank)

Har du link?

Lettsykla har som regel blitt kjørt hardt og viss det e en 2-takt kan oljenivå være viktig å sjekke.

link kommer nå:

http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...mp;WT.svl=Bilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...