Jikla Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har lenge tenkt på hvor lurt det er å sette en xbox 360 i skapet her. Er med skyvedør og er ikke helt tett, så den får puste litt for å si det sånn. Skapet er av tre. Grunnen til at jeg vil gjøre dette er fordi at den bråker noe sinnsvakt for øyeblikket, den bråker mer enn brodern sin 360 (ca 2 ganger mer). Kanskje jeg heller burde sendt den på verksted eller? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dersom den bråker så ille, ville jeg ihvertfall ikke satt den inn i et skap. Du vil bare fremskynde verkstedbesøket. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 The way I see it: Hvis den bråker så mye at du ikke klarer å spille uten å ha den i et skap, har du to alternativer: 1) Du setter den i skapet, og hvis den blir overopphetet, må du sende den inn til reperasjon. 2) Du sender den inn til reperasjon, og får en forholdsvis stille Xbox tilbake. I alternativ 1 blir du kvitt støyproblemet, og slipper kanskje reperasjon, i alternativ 2 må du sende inn til reperasjon. Jeg ville definitivt satt den i skapet Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 så med andre ord bare ta å levere inn xboxen med en gang på verksted? Merker også nå at xboxen bråker noe jævlig midt i noen spill og at spillene henger seg opp i ny og ne. Og jeg som bare ville bli ferdig med blue dragon Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gjør hva du kan for å bli ferdig, så sender du den inn. Hvis boxen din holder så lenge, da... Lenke til kommentar
modolv Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gjør hva du kan for å bli ferdig, så sender du den inn. Hvis boxen din holder så lenge, da... Hadde den gått istykker så er tau redningen ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå