Gå til innhold

Fornye side - seriøse webutviklere

Anbefalte innlegg

Hei hei,

jeg har en mor som sitter i ledelsen på en større norsk fagorganisasjon som desperat trenger å utvikle nye og bedre nettsider. Jeg har prøvd å hjelpe til med det eksisterende opplegget, men jeg kan for lite om det og har ikke kunnet sette meg skikkelig inn i det.

Nå er planen da altså å få noen til å utvikle et bedre nettsted enn det eksisterende, og da skal det leies inn noen til dette. Jeg vet ikke hvilke aktører som vil være mest aktuell til dette, men har forstått at det er en del useriøse foretak rundt om.

Noen av kravene vil være at det er seriøse aktører som har eksistert på markedet en stund og vil gjøre det i flere år fremover. Det kan jo da selvsagt ikke dreie seg om enkelt personer som gjør dette etter de er ferdige på skolen, men folk som jobber med dette til daglig.

Derfor spør jeg nå her etter tips om hvem jeg kanskje kan kontakte angående et slikt oppdrag, om dere kanskje har erfaringer med noen også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du litt mer informasjon og litt kontaktdata kan jeg be noen borte på salg ta kontakt, evt sjefen om det er større saker enn et normalt nettsted.

Vi lanserte nylig 5. generasjon av vårt publiseringssystem, og har holdt koken i 10 år eller noe slikt. En av de 3 største aktørene i Norge på bedriftsløsninger.

Eller er du ute etter en privatperson?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...