kommer Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Har planer om å skaffe meg en forsterker(5.1) som skal kobles til pcen. Har to høytalere jeg gjerne vil bruke til avspilling av musikk på pcen. Har noen noe å anbefale? Ikke noe dyrt, men ok som holder for meg. EDIT: Fant denne: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...swAAAEO8aE03xii Ser den bra ut? og hvordan ser man om man kan koble den til pc? Endret 27. august 2008 av kommer Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) For 500,- kr mer får du en NAD T744. Velkjent NAD-lyd og mer effekt en Sonyen du linker til. Hvis lydkortet ditt har digital utgang bruker du den. Optisk eller elektrisk: Eller 5.1 analog utgang fra lydkortet (Grønn, rosa, blå, osv. minijack) inn på surroundforsterkeren med slike kabler: Endret 27. august 2008 av k-orm Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Den NADen rævspiller nok den Sonyen, den er satt ned fra ca. 4000, faktisk, så er ikke noe billig jalla. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Da går jeg for den, takk for ekstremt godt svar med forklaring og alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå