Pentumsmart Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Når jeg sier Sony beta tester, så mener jeg spill som kommer etter hvert men slippes beta til. Da får jeg med en gang invite fra dem til å prøve. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Litt off-topic, hvordan får man tilgang til Socom betaen? (som starter 1. september?) den var med i den første Qore episoden mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hakkete fikses garantert, mnorm. Ganske bra hit til. Spesielt Coop'n. Må huske på at du kun skal snakke om ting du tester i beta på beta seksjonen på det offisielle eu forumet. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Ja, men er ikke aktiv der, kun på myresistance.net (offisielle) Der er jeg blitt tatt inn i den private beta seksjonen og vi melder fra bugs og glitches som bare F! Vil så gjerne at dette spillet blir perfekt til slutt Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ja, men er ikke aktiv der, kun på myresistance.net (offisielle) Der er jeg blitt tatt inn i den private beta seksjonen og vi melder fra bugs og glitches som bare F! Vil så gjerne at dette spillet blir perfekt til slutt Det er jo selvsagt greit, men ikke her. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hvordan blir man en beta tester? Må man være over 18 år? Spesielle krav som må oppfylles? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 ikke her? Hva mener du? Ikke melde fra bugs her eller snakke om betaen her? Vi snakker norsk, tviler på at IG snuser rundt på gamer.no . Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 ikke her? Hva mener du? Ikke melde fra bugs her eller snakke om betaen her? Vi snakker norsk, tviler på at IG snuser rundt på gamer.no . Jeg mente at man ikke skal snakke om den her og det har da ingenting å si at du ikke blir oppdaget. Bryter jo NDA'en uansett om du snakker norsk eller urdu. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Er jeg 18? Men, hvis du insisterer så Endret 30. august 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Er jeg 18? Men, hvis du insisterer så Gidder ikke diskutere dette mer. Du får ha hvilken som helst mening på dette for min del. Eneste jeg sa var at man ikke skal diskutere det andre plasser enn på betaforumene. Vis du ikke er 18 skulle du ikke fått beta-tilgang uansett. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Pesico, ikke spill dum. Tror du absolutt at alle i betaen er over 18? Selvfølgelig ikke -.- Men nei, vi diskuterer dette ikke. No more off-topic. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Pesico, ikke spill dum. Tror du absolutt at alle i betaen er over 18? Selvfølgelig ikke -.- Men nei, vi diskuterer dette ikke. No more off-topic. Jeg spiller ikke dum. Selvsagt er jeg klar over at folk under 18 spiller og. Hadde jeg vært under 18 hadde jeg no prøvd meg jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå