Pentumsmart Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hey! Fikk nettopp en glad nyhet fra SOny om at jeg er blitt en Sony beta tester! Congratulations! You have been chosen to take part in Beta Tests for Sony Computer Entertainment Europe software! Before you can start participating in the Beta Tests, please note the following: - We will start adding our new Beta Testers to the Beta Forums shortly. Ensure that you have logged into the PlayStation Forums at eu.playstation.com at least once. - Read the Beta Test Agreement which can be found below and on the Beta Test Forums at http://community.eu.playstation.com/playst...amp;jump=true#M. Please read this Agreement carefully and if you do not wish to accept these terms, contact the Beta Test Team at [email protected] to be removed from the Beta Test group. Keep checking the Beta Test Forums frequently for the latest announcements regarding upcoming Beta Tests. You have already been included in our next Beta Test which will be starting soon, so you can expect an email about this soon! We look forward seeing you in our upcoming Beta Tests. Kind regards, - jcuk. Joseph Chan Beta Test Coordinator Sony Computer Entertainment Europe Limited http://www.eu.playstation.com Jeg ble også tatt med i Resistance 2 Closed BETA! Dear Pentumsmart, You have been invited to closed beta of Resistance™2 on PLAYSTATION®3! The battle against the Chimera intensifies in Resistance 2 on PLAYSTATION 3! Powered by Insomniac Games' third generation PLAYSTATION 3 technology, Resistance 2 delivers unprecedented online gaming, with co-operative campaigns for up to eight players and 60 player battles. • The critically acclaimed story continues • Gigantic online battles featuring up to 60 players • Missions specifically designed to be played co-operatively with up to eight players For more information about Resistance 2, screenshots and videos, please visit the Resistance 2 information page on PlayStation.com by clicking on the following link: http://uk.playstation.com/games-media/game...ance%E2%84%A22/ For this beta, we are looking for your gameplay feedback based on your playtime, both during the test nights and when you are playing in your own spare time against other participants in this beta. Noen andre som har blitt en av oss? Endret 27. august 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gratulerer så mye! *smått grønn av misunnelse* Lenke til kommentar
Stalking Hawk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Grattis! Jeg har vært betatester "en stund" (siden PS2), og fikk nettopp mail om Resistance 2 jeg også.... (selv om vi ikke sier sånt høyt) Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Er bare at jeg aldri har vært noen slags "Beta" tester. Jeg fikk BF:BC Beta though etter et innlegg på et forum men ble rimelig stålt etter at jeg ble kalt en "Sony Beta Tester" Gratulerer til deg og Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 er episode 3 ute av qore? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gratulerer! Og du registrerte deg hvor? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 det er via qore episode 3 du kan være med i Resistance 2 beta'n men den er bare i USA tror jeg finner ikke qore på psn store her Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 det er via qore episode 3 du kan være med i Resistance 2 beta'n men den er bare i USA tror jeg finner ikke qore på psn store her Her er det visst en del jeg har gått glipp av. Blant annet Qore episode 1, 2 og 3, hva nå enn det er... Noen som kan gi meg litt info om disse Qore-greiene, og om det er gratis nedlastinger eller koster penger..? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Grattis. Håper på samme beskjed, men for øyeblikket kan det være det samme siden internettet her på hybelen er for dårlig uannsett. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har ikkje fått noe Beta etter eg sendte inn mail til den betagreien. Kjedelige greier, men men. Gratulerer Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Gratulerer så meget! Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Takk for det Spørsmål: At man er en Sony beta tester nå, gjør det sjansen for å bli invitert til Home beta mye større, eller er det en seperat sak man må signe up for? EDIT: Tidene for betaen: " Scheduled Event Nights. For this beta we have organized these event nights: - Tuesdays : September: 2nd, 9th, 16th and 23rd. - Thursdays : August: 28th. September: 4th, 11th, 18th and 25th. The start time for each event night is 20.00 UK time. The end time for each event night is 22.00 UK time" August 28 :O Det er jo faktisk imorgen! Endret 27. august 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Vanskelig å si om det er større sjanse. De fra europa som har fått mail fra Sony om Home beta har ikke blitt beta testere i noe annet enn Home. For å bli betatester må man følge med på Announcement & Events på eu-forumet. Søknadene er stengt nå. Var bare oppe i et par dager for en drøy måned siden. http://community.eu.playstation.com/playst...rd?board.id=218 Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Litt off-topic, hvordan får man tilgang til Socom betaen? (som starter 1. september?) Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Faen ass, jeg blir aldri valgt til slike ting. Eneste beta jeg har blitt invitert til er Tabula Rasa, og det var lenge før den kom Litt stolt av det da. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Synes Resistance var morsomt. Litt mer fargerikt enn det første men synes ikke at de har utnytte PS3 til det fulle akkurat. Synes det er litt for lav FPS, og det føles noget hakkete. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Hakkete fikses garantert, mnorm. Ganske bra hit til. Spesielt Coop'n. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Sony Beta? Er det Home du mener, eller nye software oppdateringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå