JEBauge Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Som en liten feiring av at jeg endelig har fått meg mitt første fastobjektiv , så legger jeg ut to bilder av noen englestatuer jeg kom over her om dagen. (Nikkor AF-D 50mm f/1.8. Bursdagsgave fra samboeren min. Hun tok hintet... ) Jeg er veldig mottakelig for tips om hvordan jeg kan bruke objektivet bedre. Personlig synes jeg bildene ble ganske fine.. Kritiser i vei... Engel 1: Engel 2: Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Forsåvidt kurante motiver, men jeg synes det var en fæl bokeh, (hvis jeg nå endelig har forstått ordets betydning:P)..... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Forsåvidt kurante motiver, men jeg synes det var en fæl bokeh, (hvis jeg nå endelig har forstått ordets betydning:P)..... Hvis du synes det var fælt så burde du sett 50mm F/1.8 @ ca F/4... Det er fælt det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Liker motivene, men samtidig synes jeg slike motiver ser best ut med en god sort/hvit-behandling. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Liker motivene, men samtidig synes jeg slike motiver ser best ut med en god sort/hvit-behandling. Enig.... Fargene som er i bakgrunnen syntes jeg var litt forstyrrende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå