janjoh66 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Mobilen min, en Qtek 8310, har plutselig begynt å skifte profil til "Hodetelefoner" helt av seg selv. Dette selvsagt uten at disse står i... Det fører til at jeg ikke hører hva folk sier, og hva jeg sier til dem. Finnes det noen måte å fikse dette på?? Har fått høre at det kan løse problemet å oppdatere softwaren, men hvordan gjør jeg det? Er litt grønn... Lenke til kommentar
KHE Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Mobilen min, en Qtek 8310, har plutselig begynt å skifte profil til "Hodetelefoner" helt av seg selv. Dette selvsagt uten at disse står i... Det fører til at jeg ikke hører hva folk sier, og hva jeg sier til dem. Finnes det noen måte å fikse dette på??Har fått høre at det kan løse problemet å oppdatere softwaren, men hvordan gjør jeg det? Er litt grønn... Jeg hadde en 8010 med akkurat samme problem. Garantien var gått ut så jeg prøvde å rense kontakten selv med elektrorens. da dette ikke hjalp åpnet jeg tlf og renset litt der også (selv om kontakten er ganske lukket). Etter dette virket den fint:-) Om det er en "bryter" eller en krets som registrerer om det er hodetelefon montert, vet jeg ikke. Men lommerusk i kontakten gjør ivertfall at telefonen tror det er hodesett montert. Endret 27. august 2008 av KHE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå