ftbllftbll Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei! Som jeg sier så har hjem menyen blitt lilla på min PS3. Jeg har en med 80GB. Første gang jeg skrudde den på var den svart(som den skal være), mens andre gangen jeg skrudde den på(i dag), var bluttselig bakgrunnen blitt lilla. Skal jeg endre skjerminnstillingene? De fungerte jo igår? Noen som vet? Takk for svar Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tror den endrer seg etter tidspunkt på dagen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dette kan du endre selv.. Gå på theme menyen, der kan du skifte bakgrunnsbilder eller hva farge bakgrunnen har Sist jeg hadde min PS3 så hadde jeg blå bakgrunn, synes den fargen er flott som bakgrunn Lenke til kommentar
Kris Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Bakgrunnen endrer seg for etter hva klokka er. Du kan også endra fargen på temainnstillinger. Edit: For sen Endret 27. august 2008 av Kris. Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ok. Tusen takk da vet jeg det. Men en ting til: Hvor lang tid tar det egentlig å lade kontrollen. Den har ladet en stund nå Er den ferdig ladet når 1-tallet slutter å blinke rødt? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Bare dra ut USB-kabelen av den og trykk på PS-knappen og se om dem er fullladet.. Det jeg pleier å gjøre Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ok. Tusen takk da vet jeg det. Men en ting til: Hvor lang tid tar det egentlig å lade kontrollen. Den har ladet en stund nå Er den ferdig ladet når 1-tallet slutter å blinke rødt? det stemmer:) Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Tror den endrer seg etter tidspunkt på dagen Og i tillegg skifter den farge som dukker opp på dagtid hver måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå