Zleppy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hei! Jeg skal nå gå til innkjøp til en sikkelig pc som kan kjøre de nyeste spillene uten problemer. Jeg har sett meg litt rundt om på nettet, men fant fort ut at min kunnskap til PC-deler er meget redusert siden sist jeg sjekket på nettet. Så, det jeg leter etter er en PC med skjerm som kan kjøre det meste av spill, men har ikke noe behov for kjøre på max grafikk. Jeg er helt åpen for hva deler som blir brukt, ettersom min kunnskap på hva som er "best" er ikke så høy. Angående skjermen: Jeg lurer på om det er muligheter for en skjerm som kan brukes til PC og Xbox. Det var vel rundt en 22" jeg tenkte, men det er ikke så veldig nøye med. (Operativ system er ikke så nøye om det er XP eller vista) Headset, tastatur og mus kan jeg finne selv, det er bare selve pc'en og skjermen jeg ønsker hjelp med. Det er vel ønskelig at budsjettet holder seg rundt en 12000, eller gjerne under. Endret 27. august 2008 av Zleppy Lenke til kommentar
meeg Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Her et forslag. Modifisert fra hw.no's forslag "spilleren". Denne skulle dra det meste av spill: Spillmaskin under 12000,- Lenke til kommentar
Zleppy Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Her et forslag. Modifisert fra hw.no's forslag "spilleren". Denne skulle dra det meste av spill:Spillmaskin under 12000,- Dette ser meget bra ut, takker Dersom jeg kjøper dette oppsettet, trenger jeg da eventuelt å kjøpe et OS i tillegg, eller følger det med? Nå står det mellom to PC'er: denne og denne Endret 27. august 2008 av Zleppy Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Følger ikke noe mer enn det du bestiller med. Ville bare lagt inn en bestilling på NetShop Dinside.no PC. Så får du nesten det ypperste som er av ytelse til en meget bra pris. Slik du framstiller saken er den mer enn god nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå