vinzenT Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei Jeg sitter på skolen og tenker på å spille diverse spill på internett (wc3, cs 1.6 o.l). dessverre er alt blokkert, og jeg kommer ikke inn på noe. Det hadde og vert kult og kunne spille lokalt med andre Er det noen som har en løsning på problemet? Takker for alle svar -vinzenT Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 har du skrevet en kontrakt mellom deg og skolen har du ikke over noen omstendigheter lov til å spille spillene siden du ødelegger for alle andre, i fjor på vgs var det så jævlig at det tokk 5 minutter å gå inn på google.com. beklager men det er en grunn til at disse sperrene er der Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Har du ikke lov, så har du ikke lov. Jeg er selv it-tekniker på VGS, så jeg vil være såpass til pekefinger at jeg oppfordrer deg til at du må finne ut hva du har lov til eller ikke først. Ellers kommer det jo an på hvordan det er sperret. Er det en maskin oppmeldt i skolens/fylkets domene du sitter på? I såfall kan en del være sperret via GPO. Ellers kan det være sperret i brannmur (både mot nett og lokalt på klient). Endret 27. august 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå