mcgroven Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Magasinet EGM har kjennskap til at Rockstar muligens tar over det neste Max Payne. Les mer Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Må si jeg er litt skeptisk til det. Max Payne er på en måte Remedy. Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jau, men viss det tyder at det blir eit nytt max payne spel så tar eg det som gladnyheiter. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Nå har jo Rockstar vist mange ganger hva de er kappabel til - jeg er med andre ord ikke redd for at serien blir ødelagt om Rockstar skulle ta opp tråden. Max Payne er for øvrig ett av mine favorittspill opp gjennom tidene. Man glemmer bare ikke følelsen man fikk i det man for første gang bega seg ut i bullet-time med dual ingrams. DET, er spillmagi. Endret 27. august 2008 av TheParlourStrode Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Rockstar publiserte vel de forrige Max Payne-spillene (eller bare nummer to?), får jo i anstendighetens navn tro at de ikke kommer til å skakkjøre hele Payne hvis dette viser seg å være sant. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 En fin nyhet, men trist at ikke Remedy står bak. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Remedy har vel nok å gjøre med Alan Wake om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Om dette betyr at det kommer et nytt Max Payne-spill OG det ikke blir noe møkkete XB360-eksklusivitet, DA tar jeg det som en gladmelding. Om de produserer en oppfølger bare for å holde den på Xbox kan de like godt la idéen ligge i hylla. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jaa! Max Payne er bare fabelaktig! Elsker både 1 og 2-en. Lenke til kommentar
patham Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Om dette betyr at det kommer et nytt Max Payne-spill OG det ikke blir noe møkkete XB360-eksklusivitet, DA tar jeg det som en gladmelding. Om de produserer en oppfølger bare for å holde den på Xbox kan de like godt la idéen ligge i hylla. På tide med en bolle? Eneste som kan ødelegge dette spillet er "Open World". Er det ikke det og i tredjeperson er jeg godt fornøyd Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 synest dette ikkje var så bra eigentleg. GTA 4 var eit steg ned frå tidlegare GTA spel, og eg trur Remedy ville gjort den beste jobben i utviklinga av Max Payne Nr 3. Om dette kjem først på konsoll blir det tidenes bummer. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er nok av kompetente folk hos Rockstar, men for ein så god serie er fallhøgda stor. Men så lenge Remedy passar på så blir sikkert resultatet bra. Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Håper så inderlig at dette kommer først på konsoll! Elsker å lese om alle pc-brukerne som blir forbanna! edit: Før dere nå går til frontalangrep på meg: Folk er for lengst blitt lei av gnålet nå. Konsoller er like fullverdige spillformater som en pc. Endret 27. august 2008 av TheParlourStrode Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er rett og slett ikke lov å ødelegge Max Payne serien. Max Payne var og er et unikt spill. Hopper i taket hvis det kommer en 3'er. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Håper så inderlig at dette kommer først på konsoll! Elsker å lese om alle pc-brukerne som blir forbanna! edit: Før dere nå går til frontalangrep på meg: Folk er for lengst blitt lei av gnålet nå. Konsoller er like fullverdige spillformater som en pc. jeg skal ikke nekte på det, da jeg sitter på 3 konsoller selv og har brukt de mye opp igennom tidene. men skytespill er ikke like gode på konsoll. hver til sitt bruk. dessuten mener jeg å huske at max payne spillene var exkusive til pc, så hvorfor endre det nå? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tidlegare Max Payne spel har kome ut på konsoll. Med tanke på dette, og større fokus på konsoll, er det nok rimeleg å tru at eit eventuelt spel kjem både til konsoll og PC. Forhåpentlegvis vil ingen av partane tape på dette i form av eit dårlegare spel. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Max Payne serien er genial tvers gjennom. Det er ikke bare spill, det er en opplevelse av de sjeldne, en historie som faktisk går innpå en. Rockstar kan for all del levere en flott oppfølger, men de har et helvettes mye jobb foran seg med tanke på historien, karakterene, dialogene, musikken, gameplay må være av kolossale dimensjoner for å overgå The Fall of Max Payne. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ja, jeg er mest bekymret for feelingen/sjarmen/sjelen med serien forsvinner når nye folk tar over. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Uansett naar ikke Remedy greier aa faa fingern ut av AW saa er det da en meget god troest at vi virkelig faar ett MP3 - og at R* skulle greie aa leve opp til skyhoeye forventninger er jeg da ikke i tvil om - saa da blir alt saa bra saa - om det kommer paa pc ja... Endret 28. august 2008 av maypenray Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ingen veit kva Rockstar eventuelt kan klare med Max Payne, men eg er mest gira på at det er snakk om eit nytt Max Payne. Dei to første spela er råbra tvers gjennom. Om MP3 ikkje når opp til dei to første er greit så lenge det blir bra. Det har ein mørk og dyster stil med sex, drugs and rock & roll, ganske sjeldan i ein sjanger som er prega av hovudkarakterer med 23 lag kevlar og eit enormt våpenarsenal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg