dudley.no Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er nå 5 måneder siden sist det kom nye maps.....noen som vet når de kommer? Vet bare at de jobber med nye maps til pc men må jo regne med at det kommer til xbox også Lenke til kommentar
DeXeqtR Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er nå 5 måneder siden sist det kom nye maps.....noen som vet når de kommer?Vet bare at de jobber med nye maps til pc men må jo regne med at det kommer til xbox også CoD 5 kommer jo nå, se det ligger rett rundt hjørne. Uansett, skal de gi ut nye maps bør de komme NÅ, før CoD 5. De andre mapsene som kom var jo svindel. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvorfor svindel...Var jo kjempe brae maps...Og vi fikk jo det vi betalte for... Lenke til kommentar
JohnJuzi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Synest bare 2 av de nye kartene var verdt pengene... Dessuten så voter folk bare bort de nye kartene. Siden Cod4 ble en slik suksess så kunne det kommet flere kart. Begynner å bli temmelig lei av kartene nå. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Er nå 5 måneder siden sist det kom nye maps.....noen som vet når de kommer?Vet bare at de jobber med nye maps til pc men må jo regne med at det kommer til xbox også CoD 5 kommer jo nå, se det ligger rett rundt hjørne. Uansett, skal de gi ut nye maps bør de komme NÅ, før CoD 5. De andre mapsene som kom var jo svindel. At cod5 kommer har ingen betydning da et annet selskap lager den.Cod5 går tilbake til 2 verdenskrig så det blir noe helt annet uansett. Men er enig at de mappa som kom sist var av variabel kvalitet............ Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Creek og Chinatown suger jo kølle Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg kjøpte COD 4 til 360 idag fikk det for 340kr helt nytt Og det var Game Of The Year Edition med 4 maps helt gratis, da slapp jeg å betale ca 72kr for dem mapsene Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg kjøpte COD 4 til 360 idag fikk det for 340kr helt nyttOg det var Game Of The Year Edition med 4 maps helt gratis, da slapp jeg å betale ca 72kr for dem mapsene bra deal.......1 år siden jeg spilte denne første gang og spiller fortsatt daglig...........kongespill på alle måter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå