diskey Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har kjøpt meg en Asus VW222U for en ukes tid siden. Jeg har et irriterende problem med den og det er at skrifen, spesielt med en tynn font får farger rundt de svarte linjene av teksten, mest i rødfarger. Har søkt og prøvd alt mulig, det blir det samme med cleartype på av, vga/dvi, økt DPI. Sjekket kabelfester. Gamma/kontrast/lys justeringer hjelper heller ikke. Ganske irriterende. Skrur jeg ned fra native 1680x1050 til 1440x900 forsvinner problemet så og si, men vil jo ha den på standard oppløsning. Vet lcd skjermer kan ha problemer med dette i utgangspunktet, men dette er såpass irriterende at jeg ikke helt kan forstå at det skal være slik som det er på min. Jeg får tynne farge glorier på teksten og gjerne fargepixler noen steder i selve bokstavene. Noen som vet hva dette kan skyldes og hva det er å gjøre med det? Får jeg evn samme problemet om jeg kjøper meg en annen TN-panel skjerm i en høyere prisklasse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå