henniing Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Damn da blir vi Wind team! hoho. Har meldt meg på de fleste sidene som skal selge wind så jeg får mail den dagen de får det inn på lager Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Testa en slik med 8,9 tommers skjerm og Atom prosessor og Linux operativsystem. Ville ikke ha skrevet hovedoppgave på den. Men nå er det jo lett å koble til ekstra tastatur, og det koster jo bare 200.- Og den er jo så liten at du har den med deg når du blir inspirert Så lykke til Lenke til kommentar
henniing Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Laptopen blir mest til notater og stasjonær blir til store oppgaver hååper den kommer snart Lenke til kommentar
henniing Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Uff dette ser ikke bra ut. Hei, Vi har kun ubekreftet dato 30.09. Slik jeg ser det nå så er alle på første levering bortbestillt av kunder allerede. Blir nok ikke før den andre leveringen du kommer med på dersom du ikke har bestillt allerede. Ha en god dag Med vennlig hilsen Lars-Oystein IversenSalg Netshop Sandefjord Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Få dere bil så kan dere drasse rundt på en 4.5 kilo pc som meg (<3 18 tommer) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Skal vi kjøre fra klsserom til klasserom? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Er tungt å bære et par kilo 200 meter om dagen amirite? Høres ut som noen må en tur på det lokale trenings studioet her du Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Åååå den svei Nei du, det dummeste jeg ser er folk som drasser rundt på svære berg av "bærbare" datamaskiner. Men hver sin smak Lenke til kommentar
henniing Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Satan hva skal jeg gå for da, hva er ute 8-12" ? Lenke til kommentar
henniing Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Satan hva skal jeg gå for da, hva er ute 8-14" ? Endret 4. september 2008 av henniing Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Kjøp en Acer Aspire One da vel, den er jo tilgjengelig óg så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå