Agg Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Men MGS3 tilførte historien, som da enda ikke var ferdig, nye elementer og spørsmål, en prequel nå ville bare ha rotet rundt i historier vi allerede har blitt fortalt. Lenke til kommentar
fossa Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvis raiden blir med så hopper jeg fra en bro og jeg håper det begynner med at snake dør også passerer liksom livet hanees i revy at vi spiller fra han og bigboss Lenke til kommentar
SlashGunsNRoses Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hvis det kommer et nytt MGS-spill så håper jeg virkelig at det kommer en helt ny hovedperson som ikke har noe med den gamle historien å gjøre, siden alle spørsmål og løse tråder i den gamle historien er oppklart. Ganske kjipt hvis ikke Kojima står bak, men skal gi spillet en sjanse uansett. Liker også litt den tanken på Raiden igjen, men mer Ninja-Action denne gangen. Forrige gang var bare litt dårlig, da mener jeg sverdkampen som burde vært skikkelig som i MGS4. Den Raiden har mot Gekkoene og Vamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå