Gå til innhold

Metal Gear Solid 5 er bekreftet!


Jo Are

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vært utrolig kult om de har gått tilbake i tid, til Big Boss etc..

 

Du mener akkurat som Metal Gear Solid 3 gjorde?

 

Nå må ikke folk la seg lure av dårlig ordvalg. Jeg tviler sterkt på at vi får Solid Snake som hovedperson i et nytt spill. Men det kommer uten tvil fler Metal Gear spill..

 

Personlig håper jeg på et skikkelig "Metal Gear Raiden". Med ninja-snike action.

Lenke til kommentar

Å si at det er bekreftet er å ta hardt i. At Payton sier at han syns det er kjipt å ikke få ta del i utviklingen av MGS5 og at Kojima har nevnt at det er på tide å begynne å tenke på MGS5 er ikke det samme som å si at det er bekreftet. Selvfølgelig er det stor sjanse for et nytt MGS, men jeg tror ikke det er det neste prosjektet til Kojima. Det er jo ikke lenge siden han sa at han håpet folk ville se andre spill enn MGS fra ham, og et nytt MGS måtte uansett ha startet på en ny historie siden det ikke var noen løse tråder igjen etter MGS4, så da er det like greit å lage noe annet enn MGS.

Lenke til kommentar
Jasså faen er det bekrefta!!
Nei, det er ikke bekreftet, dette er i beste fall løse rykter. Ingenting er bekreftet før Kojima selv eller en annen representant fra Kojima Productions bekrefter det. At Payton, som nå er en tidligere ansatt hos Kojima, nevner det i en bi-setning er ikke en bekreftelse.

 

Dog tror jeg kanskje Kojima kommer til å annonsere det nye spillet sitt på TGS, men jeg tror ikke det er et Metal Gear-spill, og jeg håper egentlig ikke det er det heller...

Lenke til kommentar

Nei, om det skal komme et nytt Metal Gear spill, så seriøst.... Gi meg Metal Gear Liquid.

 

Prequel til hele Shadow Moses sagaen. Historien om Liquid Snake i Afganistan og hans fangeopphold, og hvordan han fant ut om Enfants Terrible prosjektet og ikke minst, hvordan han fikk kontrollen over Foxhound. Der er det en fantastisk historie tenker jeg som venter på å bli fortalt, og David Hayter kunne tatt seg en velfortjent pause i et helt spill, mens Cam Clarke er hovedrolleinnehaver.

 

Er jeg seriøst den eneste som kunne tenke seg dette scenarioet?

Lenke til kommentar
Nei, om det skal komme et nytt Metal Gear spill, så seriøst.... Gi meg Metal Gear Liquid.

 

Prequel til hele Shadow Moses sagaen. Historien om Liquid Snake i Afganistan og hans fangeopphold, og hvordan han fant ut om Enfants Terrible prosjektet og ikke minst, hvordan han fikk kontrollen over Foxhound. Der er det en fantastisk historie tenker jeg som venter på å bli fortalt, og David Hayter kunne tatt seg en velfortjent pause i et helt spill, mens Cam Clarke er hovedrolleinnehaver.

 

Er jeg seriøst den eneste som kunne tenke seg dette scenarioet?

Om det først skulle komme et nytt MG spill, måtte dette vært greia ja. Enten dette, eller ded Raiden som barnesoldat i hovedrollen. Problemet med sistnevnte er vel at dette kan bli litt vel kontroversielt.

 

Snake er fortsatt helten min, men jeg er ferdig med ham nå. Skal vi ha noen flere spill, må andre sider av historien belyses.

Lenke til kommentar

Kojima har jo sagt tidligere at hvis det kommer flere Metal Gear-spill så vil det være en ny historie med nye karakterer. En Prequel til historiene som allerede er fortalt ønsker jeg meg ihvertfall ikke, det ville ha blitt som Star Wars prequelene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...