mhm. Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Det står jo ingenting om tidsrammer eller noe da... Men det er bra de ikke fortsetter historien til 4'ern (= Endret 27. august 2008 av mhm. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 De har jo sagt at metal gear solid ikke sluttet med snake Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg mente ikke at snake fortsetter jeg mente at selve MGS serien fortsetter dette sa jo Kojima før release Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har vært utrolig kult om de har gått tilbake i tid, til Big Boss etc.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 De har jo sagt at metal gear solid ikke sluttet med snake Takk skal du faen meg ha. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 WOW!!! Det kommer fra it-avisen og det ser ut til å være SANT!!! http://ps3.ign.com/articles/876/876268p1.html Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Så lenge Solid Snake er ferdig er dette gode nyheter, dog kommer jeg ikke til å stille på langt nær så høye forventninger til et nytt MGS som til MGS2 og -4. Og er ikke Kojima mannen bak, kommer jeg sannsynligvis ikke til å kjøpe det en gang. Lenke til kommentar
Ruste Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det ser ut som om spillet kommer til X360 også Gledelig nyheter. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har vært utrolig kult om de har gått tilbake i tid, til Big Boss etc.. Du mener akkurat som Metal Gear Solid 3 gjorde? Nå må ikke folk la seg lure av dårlig ordvalg. Jeg tviler sterkt på at vi får Solid Snake som hovedperson i et nytt spill. Men det kommer uten tvil fler Metal Gear spill.. Personlig håper jeg på et skikkelig "Metal Gear Raiden". Med ninja-snike action. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Å si at det er bekreftet er å ta hardt i. At Payton sier at han syns det er kjipt å ikke få ta del i utviklingen av MGS5 og at Kojima har nevnt at det er på tide å begynne å tenke på MGS5 er ikke det samme som å si at det er bekreftet. Selvfølgelig er det stor sjanse for et nytt MGS, men jeg tror ikke det er det neste prosjektet til Kojima. Det er jo ikke lenge siden han sa at han håpet folk ville se andre spill enn MGS fra ham, og et nytt MGS måtte uansett ha startet på en ny historie siden det ikke var noen løse tråder igjen etter MGS4, så da er det like greit å lage noe annet enn MGS. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nå virker det som alle bevisst har ignorert hva Kojima sier. Alle ønsker seg enda et Metal Gear Solid, selvfølgeli. Men det Hideo har sagt er at han vil begynne å tenke på det neste spillet i Metal Gear Serien Altså, ikke nødvendigvis Metal Gear Solid. Som betyr at Solid Snake ikke nødvendigvis er med. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Solid Snake er jo snart død, så det er jo bare å forvente at han ikke følger oss videre. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jasså faen er det bekrefta!! Gikk hele tiden rundt å tenkte "faen viss MGS 4 er det siste spillet", enda ett spill som er verdt en konsoll alene Da har jeg god tid til å fullføre MGS IV ja, jippi Faen jeg er glad nå!! Endret 27. august 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Agg Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jasså faen er det bekrefta!!Nei, det er ikke bekreftet, dette er i beste fall løse rykter. Ingenting er bekreftet før Kojima selv eller en annen representant fra Kojima Productions bekrefter det. At Payton, som nå er en tidligere ansatt hos Kojima, nevner det i en bi-setning er ikke en bekreftelse. Dog tror jeg kanskje Kojima kommer til å annonsere det nye spillet sitt på TGS, men jeg tror ikke det er et Metal Gear-spill, og jeg håper egentlig ikke det er det heller... Lenke til kommentar
Karatheon Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nei, om det skal komme et nytt Metal Gear spill, så seriøst.... Gi meg Metal Gear Liquid. Prequel til hele Shadow Moses sagaen. Historien om Liquid Snake i Afganistan og hans fangeopphold, og hvordan han fant ut om Enfants Terrible prosjektet og ikke minst, hvordan han fikk kontrollen over Foxhound. Der er det en fantastisk historie tenker jeg som venter på å bli fortalt, og David Hayter kunne tatt seg en velfortjent pause i et helt spill, mens Cam Clarke er hovedrolleinnehaver. Er jeg seriøst den eneste som kunne tenke seg dette scenarioet? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nei, om det skal komme et nytt Metal Gear spill, så seriøst.... Gi meg Metal Gear Liquid. Prequel til hele Shadow Moses sagaen. Historien om Liquid Snake i Afganistan og hans fangeopphold, og hvordan han fant ut om Enfants Terrible prosjektet og ikke minst, hvordan han fikk kontrollen over Foxhound. Der er det en fantastisk historie tenker jeg som venter på å bli fortalt, og David Hayter kunne tatt seg en velfortjent pause i et helt spill, mens Cam Clarke er hovedrolleinnehaver. Er jeg seriøst den eneste som kunne tenke seg dette scenarioet? Om det først skulle komme et nytt MG spill, måtte dette vært greia ja. Enten dette, eller ded Raiden som barnesoldat i hovedrollen. Problemet med sistnevnte er vel at dette kan bli litt vel kontroversielt. Snake er fortsatt helten min, men jeg er ferdig med ham nå. Skal vi ha noen flere spill, må andre sider av historien belyses. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kojima har jo sagt tidligere at hvis det kommer flere Metal Gear-spill så vil det være en ny historie med nye karakterer. En Prequel til historiene som allerede er fortalt ønsker jeg meg ihvertfall ikke, det ville ha blitt som Star Wars prequelene... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har ingen her spilt MGS3 eller? Den "prequelen" dere snakker om finnes allerede. Ugh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå