Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil i enhetsbehandling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper du bare bruker trådløs nettverk? Ser ikke noe kort for ethernet i enhetsbehandlingen din, så er nok den driveren du mangler.. De 3 du har der er(fra toppen) 2 1394-kort(Ethernet over Firewire) og trådløst kort.

 

Selv om du ikke har satt opp raid, trenger raid-kontrolleren en driver. Men såvidt jeg vet spiller det ingen rolle om du legger inn den driveren så lenge du ikke har noe raid-ooppsett..

Lenke til kommentar
Tipper du bare bruker trådløs nettverk? Ser ikke noe kort for ethernet i enhetsbehandlingen din, så er nok den driveren du mangler.. De 3 du har der er(fra toppen) 2 1394-kort(Ethernet over Firewire) og trådløst kort.

 

Selv om du ikke har satt opp raid, trenger raid-kontrolleren en driver. Men såvidt jeg vet spiller det ingen rolle om du legger inn den driveren så lenge du ikke har noe raid-ooppsett..

Ja det er riktig, bruker bare trådløst nett. Så du mener at disse feilmeldingene bare kan være som de er.

Lenke til kommentar
Asus a7v333

 

dette hovedkortet har vel ikke netverk på kortet.

derfor er det ikke drivere til det på asus sin hjemmeside.

Jo det har det og det er jo derfor jeg får opp feil i enhetsbehandlingen. Har ikke satt i noe eget nettverkskort.

 

sikker på at det ikke er et

 

A7V333-X kort du har og ikke A7V333

 

http://support.asus.com/download/download....;model=A7V333-X

 

 

 

A7V333 har Raid men ikke Netwerk

A7V333-X har ikke Raid men har Netwerk

 

A7V333 har en jumper på kortet som skal flyttes hvis man ikke skal kjøre raid ( Raid_EN ) skal man ikke kjøre raid sett den på pinne 2-3

Endret av Fumle
Lenke til kommentar

Har du et eget kort for Wireless? Kanskje det også har støtte for kablet? Evt på samme kort som Firewire (1394) hvis dette er på eget kort?

 

Jeg har også lett hos Asus og finner ingen nettverksdrivere for hovedkortet ditt (de ville vært der hvis det var støttet).

Lenke til kommentar
Asus a7v333

 

dette hovedkortet har vel ikke netverk på kortet.

derfor er det ikke drivere til det på asus sin hjemmeside.

Jo det har det og det er jo derfor jeg får opp feil i enhetsbehandlingen. Har ikke satt i noe eget nettverkskort.

 

sikker på at det ikke er et

 

A7V333-X kort du har og ikke A7V333

 

http://support.asus.com/download/download....;model=A7V333-X

 

 

 

A7V333 har Raid men ikke Netwerk

A7V333-X har ikke Raid men har Netwerk

 

A7V333 har en jumper på kortet som skal flyttes hvis man ikke skal kjøre raid ( Raid_EN ) skal man ikke kjøre raid sett den på pinne 2-3

 

Ja dette er merkelig. Men jeg er hundre% sikker på at det er a7v333. se bilder

post-31314-1220114873_thumb.jpg

post-31314-1220114893_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Under detaljer-fanen på enheten står det vendor, device og og subsystem ID. Søk på deler av disse på google så finner du ut hva disse er.

Eksempel på slikt er VEN_10EC&DEV_8167&SUBSYS_1082147B som forøvrig er mitt integrerte realtek-ethernet.

 

Syns det er rart det står Network Controller og ikke Ethernet Controller som det bruker å stå til vanlig.

Lenke til kommentar
Under detaljer-fanen på enheten står det vendor, device og og subsystem ID. Søk på deler av disse på google så finner du ut hva disse er.

Eksempel på slikt er VEN_10EC&DEV_8167&SUBSYS_1082147B som forøvrig er mitt integrerte realtek-ethernet.

 

Syns det er rart det står Network Controller og ikke Ethernet Controller som det bruker å stå til vanlig.

Det står:pci\ven_1397&dev_2bd0&subsys_2bd01397&rev_02\3&61aaa01&0&70

Google finner ingenting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...