alexpea22 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hei. Har nettopp flytta inn i en leilighet (leiekontrakt) hvor utleieren har satt opp et trådløst nettverk via en Airport Express "router" (apple-produkt). Routeren står i andre etasje, og jeg bor i tredje. Vil det ha noe for seg å investere i en egen airport express og plugge den inn der jeg har PCn? Altså, vil den fungere som en nettverks-forsterker (repeater) på noe vis? Eller fungerer dette KUN dersom hovedrouteren er en Aiport Extreme, og ikke express...? Personlig er jeg ikke fan av dette apple-produktet, da jeg føler at de hoster opp et nødskrik i håp om å fange mest mulig kunder i forkant av den revolusjonerende DLNA-teknologien som er i ferd med å komme. Se http://en.wikipedia.org/wiki/DLNA for mer info. Om jeg vil høre musikk på stue-anlegget, så pakker jeg inn musikken på en usb-stick og plugger inn i min dvd-avspiller med usb 2.0 inngang. DET er en genial oppfinnelse, det!! Skal jeg se en film, så flytter jeg bare filmen over på sticken og plugger den inn i DVD-spilleren. Såvidt jeg vet er ikke dette mulig med Airport Express. Endret 28. august 2008 av alexpea22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå