Gr0v Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg bestilte en pc fra komplett 6.august. I dag er det 27.august, og ennå er ingen pc kommet. Jeg sendte mail til kundeservicen og de skrev tilbake at pcen blir levert i løpet av uka. På ordrestatusen står det at plukkingen begynte 23.aug, det er vel da de har begynt å bygge den. Hvor lang tid tar det å bygge en pc? Får håpe den kommer denne uka som de sa, men jeg har mine tvil. Neste gang bestiller jeg IKKE fra komplett. Sånn, der fikk jeg bitcha litt;) Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvem er det som ikke sitter sammen utstyret sitt selv i dag da, svin enkelt. Leveringstiden fra komplett er alltid på topp! Har brukt veldig mange tusen hos de i løpet av årene og har aldri opplevd noe annet enn god service! Der fikk jeg også bitcha litt . Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det jeg nå tenker er at du har bestillt en del de ikke hadde på lager på det tidspunktet, å derfor måtte vente på den før de kunne montere\plukke pcen. Lenke til kommentar
Gr0v Skrevet 29. august 2008 Forfatter Del Skrevet 29. august 2008 Jaja, den står ennå som frigjort for plukk. Mulig dere har gode erfaringer med komplett, men jeg syns ikke det er akseptabelt at det tar så lang tid. Jeg kunne i det minste fått beskjed om at ordren blir forsinket. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har du sjekket lagerstatus på delene du valgte ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå