Osgood Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Skal selge en gammel PC, hvordan får jeg fjernet absolutt alt av informasjon, filer o.l? Endret 27. august 2008 av Osgood Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Ingen beskrivende tittel. Endret 27. august 2008 av Nidaroo Lenke til kommentar
KNB Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvis du er redd for att ny eiger skal gjennopprette dine gamle filer så er det beste å først formatere, når det er gjort så fuller du opp ca 80 % av harddisken med bullshit deretter defragmenterer du harddisken, formaterer igjen, og da burde ikke ny eiger kunne gjennopprette gamle filer. Hvis dette ble litt for avansert kan du bare si ifra. Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Jepp, jeg har ikke gode datakunnskaper i det hele tatt, så dette skjønte jeg ikke så veldig mye av. Fint om du kunne tatt det litt mer detaljert. Hvordan formaterer man? Lenke til kommentar
KNB Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Følgte det en cd med dataen som det står recovery eller noe slikt på? Hvis du finner denne så barre slenger du denne inn i maskinen og restarter. Da er det bare å følge instruksjonene. Link til hvordan man defragmenterer http://support.microsoft.com/kb/314848 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Underlig og knotete måte å gjøre det på. Det finnes jo standard program som sletter hele disken. Du finner flere på UBCD, under "Hard Disk Wiping Tools". http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
KNB Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Tenkte hvis han ikke ville att nye eigeren skulle klare å gjennopprette filene hans. (metoden som eg beskriver har eg tatt ut ifra en bok, husker ikke helt hvilken). Men hvis dette programmet gjør susen så bare kjør på. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå