EivindS_ Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er ikke alltid at økt klokking gir bedre resultater når man allerede har klokket det en del. Er ikke farlig å klokke det høyere. Klokker du for høyt vil du merke det pga artifacts, da er det bare å klokke det litt lavere så har du iallefall maks det kortet klarer (kan variere litt fra spill til spill). Om det er bra for skjermkortet i lengden er en annen sak. Lenke til kommentar
skogen1 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Etter å ha brukt min M860 noen dager ser det ut til at det meste fungerer, men en ting jeg ikke får helt til å virke er fingeravtrykkleseren. Jeg klarer å logge på med den, men når jeg åpner programvaren (protector suite) får jeg melding om "no biometric devices detected". Er det noen andre som har erfaringer med dette? EDIT: Jeg fikset nå dette selv ved å avinstallere alt av drivere og sørge for at jeg installerte drivere fra CDen og ikke automatisk av windows 7 Endret 13. oktober 2009 av skogen1 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 + 1 på den løsningen under W7 Pro RTM. Det ser dessverre ut som at driver/programvare til fingeravtrykkleseren fra CDen betyr random crash i L4D... Noen tanker om det? (nytt oppdatert program ol.) Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Må si pcen er smooth. Kontakten mellom lader og pc er ikke løs, det er derimot cd-romen, fant noen en mikk-makk løsning på dette? Hva er den optimale lade metoden for dette batteriet? Ifølge første post "8 cellers batteri smart Lithium-Ion" Burde jeg ta det ut når den er på 100%? Begynne å lade før det er helt tomt? Hørt masse rart. På Device Manager har jeg utropstegn på Base System Device som ligger under Other Devices. Mulig det er noen drivere jeg ikke har fått med meg, noen som vet hvilke? Vel, aldri la det gå tomt, siden lithium cellene kan "dø"...Jeg putter alltid inn laderen når det er under 25% igjen. Jeg kan aldri tenke meg å kjøre laptop uten batteri og kun på strøm, mener det ikke er så trygt, men hva vet jeg;p Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 noen som har et tips hva jeg skal skru i for å rense pcen ? viftene osv. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ehh, bakplaten og sølvplata oppå vifta? Ta ut batteriet. Lenke til kommentar
meland0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hei, lurte på hvilken driver dere som har Geforce GTS 160M bruker? Jeg selv bruker driver som multicom har lagt ut her: ftp://multicomftp.webmercs.com/Drivere/Laptop/Kunshan/M860/ Tenkte også jeg skulle legge til informasjon jeg måtte kontakte Multicom for å få. Får å skru på bluetooth må man trykke "Fn+F12". De med "gammelt" tastatur er ikke dette merket på F12. Mvh Meland0 :-) Endret 26. oktober 2009 av meland0 Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Har lagt inn Win7 Pro på denne, funker fint Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Har lagt inn Win7 Pro på denne, funker fint Fungerer minnekortleseren og fingeravtrykkleseren? Får de ikke til å fungere her (Win7 RC), men har heller ikke prøvd så mye. Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fingeravtrykkleseren funker ihvertfall på min (Win7 Pro). Har ikke fått testa minnekortleseren... Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Fungerer minnekortleseren og fingeravtrykkleseren? Får de ikke til å fungere her (Win7 RC), men har heller ikke prøvd så mye. Fingeravtrykk leseren fungerer gikk in på drivere trykker oppdater via nett det står at minnekortet fungerer men jeg har ikke testet det enda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Plages med å finne en ordentlig driver til webkameraet på den bærbare, å driverplaten er langt fra der jeg bor, noen som kan hjelpe meg å finne den ? Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Plages med å finne en ordentlig driver til webkameraet på den bærbare, å driverplaten er langt fra der jeg bor, noen som kan hjelpe meg å finne den ? Multicom sin driver fungerer nå den: ftp://multicomftp.webmercs.com/Drivere/Laptop/Kunshan/M860/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Plages med å finne en ordentlig driver til webkameraet på den bærbare, å driverplaten er langt fra der jeg bor, noen som kan hjelpe meg å finne den ? Multicom sin driver fungerer nå den: ftp://multicomftp.webmercs.com/Drivere/Laptop/Kunshan/M860/ Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Etter jeg installerte W7 får jeg ikke micen til og virke. Kan legge til jeg ikke har installert noen driver! Får en feilmelding opp når jeg prøver og installere Audio driverene, men har fremdeles lyd :/ noen forslag ? Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har et problem med at dvale og hvilemodus ikke funker i Windows 7 Professional. Når jeg skal slå på pcn igjen rebooter den bare... Noen forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Mest sannsynlig skjermkortdriverproblem. Endret 5. november 2009 av EivindS_ Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Merkelig, har de nyeste driverne fra Nvidia. 186.81. Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ingen som har forslag til mitt problem ? har installert chip set driverene fra driversiden.. men kan hende de bare virker 100% i vista ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå