Gå til innhold

Multicom Kunshan M860 tråden

PilotBRS

Anbefalte innlegg

Det er ikke alltid at økt klokking gir bedre resultater når man allerede har klokket det en del.

Er ikke farlig å klokke det høyere. Klokker du for høyt vil du merke det pga artifacts, da er det bare å klokke det litt lavere så har du iallefall maks det kortet klarer (kan variere litt fra spill til spill). Om det er bra for skjermkortet i lengden er en annen sak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha brukt min M860 noen dager ser det ut til at det meste fungerer, men en ting jeg ikke får helt til å virke er fingeravtrykkleseren. Jeg klarer å logge på med den, men når jeg åpner programvaren (protector suite) får jeg melding om "no biometric devices detected". Er det noen andre som har erfaringer med dette?

EDIT: Jeg fikset nå dette selv ved å avinstallere alt av drivere og sørge for at jeg installerte drivere fra CDen og ikke automatisk av windows 7

Endret av skogen1
Lenke til kommentar
Må si pcen er smooth.

Kontakten mellom lader og pc er ikke løs, det er derimot cd-romen, fant noen en mikk-makk løsning på dette?

Hva er den optimale lade metoden for dette batteriet?

Ifølge første post "8 cellers batteri smart Lithium-Ion"

Burde jeg ta det ut når den er på 100%? Begynne å lade før det er helt tomt? Hørt masse rart.

På Device Manager har jeg utropstegn på Base System Device som ligger under Other Devices. Mulig det er noen drivere jeg ikke har fått med meg, noen som vet hvilke?

Vel, aldri la det gå tomt, siden lithium cellene kan "dø"...Jeg putter alltid inn laderen når det er under 25% igjen. Jeg kan aldri tenke meg å kjøre laptop uten batteri og kun på strøm, mener det ikke er så trygt, men hva vet jeg;p

Lenke til kommentar

Hei, lurte på hvilken driver dere som har Geforce GTS 160M bruker?

Jeg selv bruker driver som multicom har lagt ut her:

ftp://multicomftp.webmercs.com/Drivere/Laptop/Kunshan/M860/

Tenkte også jeg skulle legge til informasjon jeg måtte kontakte Multicom for å få.

Får å skru på bluetooth må man trykke "Fn+F12".

De med "gammelt" tastatur er ikke dette merket på F12.

Mvh Meland0 :-)

Endret av meland0
Lenke til kommentar
Fungerer minnekortleseren og fingeravtrykkleseren? Får de ikke til å fungere her (Win7 RC), men har heller ikke prøvd så mye.

Fingeravtrykk leseren fungerer gikk in på drivere trykker oppdater via nett

det står at minnekortet fungerer men jeg har ikke testet det enda

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Plages med å finne en ordentlig driver til webkameraet på den bærbare, å driverplaten er langt fra der jeg bor, noen som kan hjelpe meg å finne den ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...