Gå til innhold

Multicom Kunshan M860 tråden

PilotBRS

Anbefalte innlegg

normalt? jaja.. den var liksom 0 -2 frame per seconds da?

jeg fikk 10080, kan jeg gjøre noe for å forbedre det eller er det en bra score?

ja det er normalt på den cpu testen... ja det er en bra score:)

Endret av kennethbh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Før jeg innstalerte bluetooth drivere så fikk jeg høyfrekvenslyd ellerno imens jeg spilte ( merket det ikke ettersom jeg hadde lukket headset) men den lyden er jo ganske lav da? ikke super irriterende ( kanskje i lengden) men nå har jeg fått innstalert alledrivere og er kjempefornøyd, har ikke fått noen blåskjerm enda heller, og når man skrur på høytalerene gir de mye bedre lyd en mange andre laptoper jeg har sittet på :D

Lenke til kommentar

Du hørtes fornøyd ut, det er bra :)

Det lagger fordi det bare er CPUen som jobber. GPUen er ikke i bruk da. CPUen flytter alle de svarte tingene som krasjer om du er etter :D

10000 er bra score. Er det stock clocks?

Ville ikke brydd meg så mye om score i 3dmark. Det er i games man finner ut hva kortet er. 3dmark score er også litt avhengig av hva slags driver man har. Veldig CPU-avhengig for å få høy score.

Vil du ha høyere score kan du overklokke skjermkortet i Nvidia system tools. Men det er begrenset hvor mye du kan øke memory/core/shader uten å måtte øke volten til 1.05 i nibitor og flashe vbiosen.

Jeg hadde også den lyden fra CPUen av og til, men den forsvant når jeg tok på blåtann. Nå, etter at jeg har oppdatert biosen og kb/c, har lyden forsvunnet =)

Lenke til kommentar

Hvordan er pc'en , jeg begynner på vgs til høsten , er mest engstelig for tastaturet/ byggekvaliteten så dere med KHLB2 eller Kunshan M860 pls fortell.

Jeg er usikker på hvilken av disse jeg skal velge til skolebruk/spilling (tenker på støy/godt tastatur / batterilevetid)

Støyer M260 mer enn 9800GTS ?

Er tastaturet bråkete? behagelig?

Endret av Slaps123
Lenke til kommentar

Jeg synes at tastaturet er deilig å trykke på men det lager ganske mye lyder, og kan sikkert tenke meg at den er litt irriterende for andre rundt i et helt stille rom, men når det kommer til spilling, denne maskinen er et beist, kjører Far cry 2 på fult uten lag. ( specs i signaturen)

jeg har alltid på high performance så batteritiden er litt lame, støyen er der men jeg synes at det er å leve med bråker nesten ikke når man er på web men kan støye litt under innstalasjoner

Anbefaler Kunshan M860, sterkt, uten tvil

Lenke til kommentar

Det er nok en del mer enn 10% forskjell vil jeg tro. 9800M GTS har 64 shaders og GTX 260M har 112 shaders. Det er nesten dobbelt.

9800M GTS er klokket litt høyere på core og shaders, men det betyr jo at den ikke kan overklokkes så mye.

Jeg ville valgt 260M GTX, selv om det er en del dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...