Gå til innhold

Multicom Kunshan M860 tråden


PilotBRS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.. nå er jo komfirmasjonstiden i gang og på tide å kjøpe en bærbar har sett veldig mye på denna pcen og har laget et oppsett

 

- 15.4" Widescreen WSXGA+ 1680x1050 blank skjerm (glare)

 

- INTEL CORE 2 DUO P9500 2.53GHz 1066MHz 6MB cache 25W

 

- 250GB SATA 7200RPM 2.5"

 

- 4GB DDR3 SO-DIMM 1066MHz (2x2GB)

 

- NVIDIA® GeForce® 9800GTS 1024MB DDR skjermkort 55nm

 

- Standard DVD-brenner (Super Multi)

 

- Innebygd bluetooth for trådløs kommunikasjon med f.eks. mobiltelefon

 

 

Ser det greit ut/har dere noen meninger om hva som burde byttes på? Takk på forhånd :)

Endret av pycero
Lenke til kommentar
Hei.. nå er jo komfirmasjonstiden i gang og på tide å kjøpe en bærbar har sett veldig mye på denna pcen og har laget et oppsett

 

- 15.4" Widescreen WSXGA+ 1680x1050 blank skjerm (glare)

 

- INTEL CORE 2 DUO P9500 2.53GHz 1066MHz 6MB cache 25W

 

- 250GB SATA 7200RPM 2.5"

 

- 4GB DDR3 SO-DIMM 1066MHz (2x2GB)

 

- NVIDIA® GeForce® 9800GTS 1024MB DDR skjermkort 55nm

 

- Standard DVD-brenner (Super Multi)

 

- Innebygd bluetooth for trådløs kommunikasjon med f.eks. mobiltelefon

 

 

Ser det greit ut/har dere noen meninger om hva som burde byttes på? Takk på forhånd :)

 

si hva du skal brukes til, men den ser bra ut.. et tips.. "g.skill ram" sparer du ca 200 på

Lenke til kommentar
Jeg har hatt min M860 i bestilling siden 25. Mars:

Siden 25. Mars?! Jeg bestilte min 29. April, og idag fikk jeg vite at skjermkortet (260M), som skulle ankomme idag, er ytterligere 2 uker forsinket. :nei:

 

Jeg fikk den mailen også. Det som irriterer meg mest er at det ikke var noe informasjon om at kortet ikke var tilgjengelig når jeg bestillte. Den gang var 260m eneste alternativ også.

Lenke til kommentar

Jeg ventet i flere måneder på min. Helt fra første gang jeg så bilder av den, til den kom på markedet og til multicom fikk den på lager. 6 uker er da ingenting :D

 

Gidder du/dere å kjøre noen benchmarks i forskjellige spill? Se hvor mye skjermkortet kan overklokkes.

Lenke til kommentar
Jeg ventet i flere måneder på min. Helt fra første gang jeg så bilder av den, til den kom på markedet og til multicom fikk den på lager. 6 uker er da ingenting :D

 

Gidder du/dere å kjøre noen benchmarks i forskjellige spill? Se hvor mye skjermkortet kan overklokkes.

 

Ja det kan jeg, spørs hvor flink jeg er i overklokking da

ok, jeg klager ikke mer :p

Endret av FreezedOil
Lenke til kommentar

budsjettet strekker bare ikke til noe gaming lappis :\

 

- Eller, det spørs, NÅR kommer noen billigere lappiser med NVIDIA GEFORCE GTS 160M, noen som vet det`?

 

- Leter også etter en biillig god arbeids laptop, men finner kun HP Compaq som frister med sin lave pris(fant t.o.m 15" til 3500,- på cdon.com faktisk) - Men jeg tviler på AMD vil være bra nok for meg, noen tanker der,anybody?

 

*cheers*

Endret av Stig'n
Lenke til kommentar

bump din stump....altså, jeg mener da at GTS160M skulle vært her allerede da, og jeg fatter bare ikke at Multicom ikke har rigget seg til der...Dagen etter min post ovenfor kom det laptop med i7 hos multicom. Noe som igjen bekrefter at nytt faktisk er på vei, men nååååår, must have laptop asap...

Lenke til kommentar

De har jo ikke fått inn GTX 260M korta engang, da har de sikkert ikke fått inn noen GTS 160M heller.

 

Har du i det hele tatt spurt de om de skal tilby GTS 160M i laptopen?

 

Om de skal det, tviler jeg på at de gjør det før de har solgt ut 9800M GTS (som er det samme som GTS 160M ser det ut til).

Lenke til kommentar
De har jo ikke fått inn GTX 260M korta engang, da har de sikkert ikke fått inn noen GTS 160M heller.

 

Har du i det hele tatt spurt de om de skal tilby GTS 160M i laptopen?

 

Om de skal det, tviler jeg på at de gjør det før de har solgt ut 9800M GTS (som er det samme som GTS 160M ser det ut til).

har ikke mast på de nei..de er nok allle rundt hjørnet...Og uansett vil det være utenfor mitt budsjett...

 

Noen som har noen tanker rundt denne laptopn: http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=162947&model=

 

fant den i en annen post her på forumet.

Lenke til kommentar

Er dette et greit oppsett for spilling av spill som CoD:4?

 

15.4" Widescreen WSXGA+ 1680x1050

INTEL CORE 2 DUO P9500 2.53GHz 1066MHz 6MB cache 25W

320GB SATA 7200RPM 2.5"

4GB DDR3 SO-DIMM 1066MHz (2x2GB)

NVIDIA® GeForce® 9800GTS 1024MB DDR skjermkort 55nm

Innebygd bluetooth

Intel® Turbo Memory 4GB

MICROSOFT Windows Vista Home Premium 64-bit

 

Og er det noen som vet åssen Hovedkort som sitter i maskina?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...