qdos Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Bruker en 360W PSU som ble levert med kabinettet, men det bråker såpass mye at av og til faktisk vurderer å slå den av før jeg legger meg! Noen andre som har hatt samme problemet, og som har byttet ut PSU`en med en mer stillegående? Hvilken PSU er mest stillegående i samme størrelse? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 jeg må slå av pcen før jeg legger meg ja. klikker hvis jeg må sove med den på :x Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 du kan jo bytte ut viften som er i PSU'en også da, det er ikke noen stor oppgave akkurat Lenke til kommentar
qdos Skrevet 22. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2003 jeg må slå av pcen før jeg legger meg ja. klikker hvis jeg må sove med den på :x Jeg får søvnproblemer hvis jeg må slå den AV, ettersom jeg ligger og tenker på at jeg sløser bort båndbredde... :wink: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg får søvnproblemer hvis jeg må slå den AV, ettersom jeg ligger og tenker på at jeg sløser bort båndbredde... :wink: Hihi! Akkurat det samme hos meg! Ligger og tenker på alt jeg kunne ha lasta ned mens jeg sover Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg får søvnproblemer hvis jeg må slå den AV, ettersom jeg ligger og tenker på at jeg sløser bort båndbredde... :wink: psyko-boys anonymous download-holics neste, får dere tid til å gå gjennom og bruke havlparten av det dere laster ned? (spørs på hastigheten da) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg får søvnproblemer hvis jeg må slå den AV, ettersom jeg ligger og tenker på at jeg sløser bort båndbredde... :wink: psyko-boys anonymous download-holics neste, får dere tid til å gå gjennom og bruke havlparten av det dere laster ned? (spørs på hastigheten da) Hehe, ja kanskje det! Det finnes så mangt man kan bli avhengig av... 8) Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg har den PSU'en som følgte med Chieftec Matrix kabinettet mitt...den er nesten lydløs...jeg sover som en stein når pc'en står på Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg har satt inn en 12dB vifte i min Chieftec 360W PSU - den fungerer som bare det - det er lett å gjøre, så hvis du ikke engster deg for å åpne PSU synes jeg at du burde gjøre dette istedenfor å bytte ut hele PSU edit: min 600-nde post JIPPII! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg sendte inn min chieftech 360W PSU til service, og fikk igjen en med ledning til vifta!! Er det noe nytt, var ikke det på den gamle.. I alle fall bare bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå