Gå til innhold

Bråkete Chieftec PSU

Anbefalte innlegg

Bruker en 360W PSU som ble levert med kabinettet, men det bråker såpass mye at av og til faktisk vurderer å slå den av før jeg legger meg!

Noen andre som har hatt samme problemet, og som har byttet ut PSU`en med en mer stillegående? Hvilken PSU er mest stillegående i samme størrelse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg må slå av pcen før jeg legger meg ja. klikker hvis jeg må sove med den på  :x

Jeg får søvnproblemer hvis jeg må slå den AV, ettersom jeg ligger og tenker på at jeg sløser bort båndbredde... :wink:

Lenke til kommentar

Jeg får søvnproblemer hvis jeg må slå den AV, ettersom jeg ligger og tenker på at jeg sløser bort båndbredde... :wink:

psyko-boys

anonymous download-holics neste, får dere tid til å gå gjennom og bruke havlparten av det dere laster ned? (spørs på hastigheten da)

Lenke til kommentar

Jeg får søvnproblemer hvis jeg må slå den AV, ettersom jeg ligger og tenker på at jeg sløser bort båndbredde...  :wink:

psyko-boys

anonymous download-holics neste, får dere tid til å gå gjennom og bruke havlparten av det dere laster ned? (spørs på hastigheten da)

Hehe, ja kanskje det! Det finnes så mangt man kan bli avhengig av... 8)

Lenke til kommentar

Jeg har satt inn en 12dB vifte i min Chieftec 360W PSU - den fungerer som bare det - det er lett å gjøre, så hvis du ikke engster deg for å åpne PSU synes jeg at du burde gjøre dette istedenfor å bytte ut hele PSU

edit: min 600-nde post JIPPII! :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...