Gå til innhold

40-årsdag - musikk som kan spilles?


coloroo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 busserulls med "stakkars meg som har fylt 40" som kan vøre åpnings sangen. litt humoristisk start må han vel tåle.

Creedence clearwater revival er også grei musikk på feiringer .

 

Hvilken musikk du skal ha kommer vel an på om hvilken type feiring det skal være, er det festlig lag med eller uten dans for eksempel.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
3 busserulls med "stakkars meg som har fylt 40" som kan vøre åpnings sangen. litt humoristisk start må han vel tåle.

Creedence clearwater revival er også grei musikk på feiringer .

 

Hvilken musikk du skal ha kommer vel an på om hvilken type feiring det skal være, er det festlig lag med eller uten dans for eksempel.

 

 

Det er først litt mat, deretter alkohol med dans. Musikken blir hovedsaklig i det siste leddet.

Lenke til kommentar

ABBA

Beatles

Dire Straits

Aretha Franklin - I Will Survive

Cher - Belive

Diana Ross - Upside Down

Donna Summers - Hot Stuff

The Doobie Brothers - Long Train Runnin

Gary Moore - Still got the Blues

Inxs - Suicide Blonde (Oakenfold Remix)

Mamas and the Papas - California Dreaming

Rolling Stones

Sister Sledge - We Are Family

Tom Jones

Scissor Sisters

Elvis Presley - Rubberneckin (Oakenfold remix)

Santana - Smooth

 

Slik så listen jeg lagde til mine foreldres bryllupsfest ut. :) De artistene jeg ikke har skrevet en sang etter, har flere sanger jeg har tatt med.(anbelfaler veldig de Oakenfold-remixene)

Lenke til kommentar

Beatles er bankers. Ellers vil jeg anbefale Simon and Garfunkel, Queen, Yes, Dum Dum Boys, DeLillos og Nina Simone for å nevne noen. Det er vel ikke bare 40-åringer der vil jeg tro, så trikset er å finne musikk som alle kan like. Da er det gjerne eldre musikk som er like aktuell i dag som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...