coloroo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har blitt tildelt den tvilsomme ære det er å spinne cder i et festlig 40-årslag. Kan noen av dere eldre travere, eventuelt musikkvitere hjelpe meg med hvilke artister som kommer til å slå an? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) 3 busserulls med "stakkars meg som har fylt 40" som kan vøre åpnings sangen. litt humoristisk start må han vel tåle. Creedence clearwater revival er også grei musikk på feiringer . Hvilken musikk du skal ha kommer vel an på om hvilken type feiring det skal være, er det festlig lag med eller uten dans for eksempel. Endret 27. august 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
coloroo Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 3 busserulls med "stakkars meg som har fylt 40" som kan vøre åpnings sangen. litt humoristisk start må han vel tåle. Creedence clearwater revival er også grei musikk på feiringer . Hvilken musikk du skal ha kommer vel an på om hvilken type feiring det skal være, er det festlig lag med eller uten dans for eksempel. Det er først litt mat, deretter alkohol med dans. Musikken blir hovedsaklig i det siste leddet. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Spill noe åttitallsmusikk, så kan de mimre tilbake... Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Creedence Clearwater Revival er en evig slager på dansegulvet til den generasjonen. Forøvrig kan Bruce Springsteen være bra. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dire straits har også en del bra som det går og danse swing etter. Lenke til kommentar
Kristiiin Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 ABBA Beatles Dire Straits Aretha Franklin - I Will Survive Cher - Belive Diana Ross - Upside Down Donna Summers - Hot Stuff The Doobie Brothers - Long Train Runnin Gary Moore - Still got the Blues Inxs - Suicide Blonde (Oakenfold Remix) Mamas and the Papas - California Dreaming Rolling Stones Sister Sledge - We Are Family Tom Jones Scissor Sisters Elvis Presley - Rubberneckin (Oakenfold remix) Santana - Smooth Slik så listen jeg lagde til mine foreldres bryllupsfest ut. De artistene jeg ikke har skrevet en sang etter, har flere sanger jeg har tatt med.(anbelfaler veldig de Oakenfold-remixene) Lenke til kommentar
levolac Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Beatles er bankers. Ellers vil jeg anbefale Simon and Garfunkel, Queen, Yes, Dum Dum Boys, DeLillos og Nina Simone for å nevne noen. Det er vel ikke bare 40-åringer der vil jeg tro, så trikset er å finne musikk som alle kan like. Da er det gjerne eldre musikk som er like aktuell i dag som gjelder. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Dire Straits, Pink Floyd og Ac/Dc tror jeg vil være sikre valg. Mest sannsynlig Bruce Springsteen også. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 http://myspace.com/mammajegblor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ville gått for 80-talls slagere for den generasjonen. Lenke til kommentar
coloroo Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Tusen takk for alle svar, kvelden gikk strålende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå