djgudleif Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ja, jeg har da tenkt på dette en stund: Jeg trener en del kampsport hjemme, det vil si litt slag- og sparketeknikker, styrke og fleksibilitet. Men problemet mitt er... Jeg aner ikke hvor hardt jeg sparker / slår. Så... Jeg har ingen mål å nå, siden jeg ikke kan vite hvor jeg står nå. Det jeg tenkte var å lage en innretting som jeg kan slå på, og den viser krafta i kilo eller noe sånt. Dette overføres til PC'en (trenger ikke å være automatisert da, kan skrive inn tallet selv selvsagt) Og inn til et program som simulerer hva som ville hendt med personen om jeg brukte samme kraft på han. Akuratt den biten kan jeg nok lage selv. I 2D i det minste. Men problemet er den greia jeg slår på. Finnes det en innrettning som måler en sånn kraft? Bare jeg ikke trenger å bruke en sånn ferdskriver som det er i et fly... Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 D finnes vel noe ala de boksebagene på tivoli : D Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har du utført stuntet ditt ennå, kakemot? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 To timer senere? Tviler. Dette høres kjekt ut, og du kan sikkert sende en mail til Tivoli og spørre der. Vet ikke hvordan det er med andre fornøyelsesparker, men der hadde de endel. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg fant noe rart: sensor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå