Siege Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei, dette er en tråd jeg har startet i håp om å få snusen i de beste lan spillene. Så sett i gang og komm med goe forslag om LAN eller Multiplayer spill! Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Stronghold og Stronghold Crusader. Genialt online! :!: Stronghold er noe ustabilt på multiplayer modus og har det med å crashe ofte. Stronghold Crusader derimot fungerer veldig godt på multiplayer modus. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Age of Empires 2 Rise of Nations Lenke til kommentar
Moonsigil Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Warcraft 3, helst med custom games. Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Stronghold og Stronghold Crusader. Genialt online! :!: Stronghold er noe ustabilt på multiplayer modus og har det med å crashe ofte. Stronghold Crusader derimot fungerer veldig godt på multiplayer modus. Stronghold EXTREME:p Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Beste lightsaber-spillet ever. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 flatout 2 eventuelt carnage (3'ern) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Alien vs Predator 2 (kan være moro selv med bare 2 stk). Heroes-spillene (3-ern eller 4-ern er best) Serious Sam-spillene Jedi Academy som tidligere nevnt GTA2 er selvsagt en klar vinner Og sist, men ikke minst, hvis du har utstyret og viljen: Stepmania. PC-versjonen av danse-på-piler-spillet DDR. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 carmageddon 1 og duke3D Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Red Alert 2 Yuri's Revenge Warcraft 3 & Warcraft 3 FT AoE 2 & 3 Civilization serien Counter-Strike 1.6 & Source Rise & Fall: Civilizations at war Tiberian Sun Det er de spillene jeg og kamerater pleier å spille:) Kommende spill er jo Red Alert 3! Lenke til kommentar
CWH Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kommer jo litt an på smaken din da De STORE LAn opplevelsene har jeg hatt med nye/ukjente spill...til og med Demoer. Fordelen er at her starter alle på nytt, ingen mer "trent enn andre". F.eks: FPS: STALKER (Clear Sky rett rundt hjørnet) Tribes (Beste LAN opplevelse ever, 32 gærninger, ingen spillt det før, helt texas!) Red Orchestra Natural Selection (Steam Mod, Kommer stand alone II!) Strategi: Cossacks Sword of the stars ....og for de få nerdene som meg (som jeg aldri treffer på LAN fordi de som regel bor i grissgrente strøk og ikke har venner )... Hearts of Iron -serien Close Combat (www.battlefront.com) Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kommer jo litt an på smaken din da De STORE LAn opplevelsene har jeg hatt med nye/ukjente spill...til og med Demoer. Fordelen er at her starter alle på nytt, ingen mer "trent enn andre". F.eks: FPS: STALKER (Clear Sky rett rundt hjørnet) Tribes (Beste LAN opplevelse ever, 32 gærninger, ingen spillt det før, helt texas!) Red Orchestra Natural Selection (Steam Mod, Kommer stand alone II!) Strategi: Cossacks Sword of the stars ....og for de få nerdene som meg (som jeg aldri treffer på LAN fordi de som regel bor i grissgrente strøk og ikke har venner )... Hearts of Iron -serien Close Combat (www.battlefront.com) Har da alle 32 kjøpt dette spillet? Skriv bak om spillet er et gratis spill eller om man må få hele kompisgjengen til & kjøpe spillet Bruker og spille Battlefield 2 på LAN (ikke gratis) Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Left 4 Dead tror jeg kommer til å bli min all-time favourite LAN-spill. På lan jeg er på er vi rundt en 3-4 stykker og i Left 4 Dead er det 4 spillere på et lag som skal skyte zombier og komme seg fra punkt A til punkt B. Det har ikke kommet enda, men den 20. november slippes det. Les mer om det her. Tro meg; dette er mer en "bare en zombie-shooter". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Left 4 Dead is an upcoming multiplayer co-operative survival horror first-person shooter game by Valve Corporation... solgt! Endret 27. august 2008 av Slimda Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Heroes-spillene (3-ern eller 4-ern er best) 4-ern er uten tvil det dårligste spillet i serien. En hver med bittelitt kjennskap til spill burde vite det. Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kan ikkje anna enn å støtte Warcraft 3 helst frozen throne da:D Åsso flatout er ett tøft Lan spill fantastisk å bare knuse motstanderene:P Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Trackmania Nations Forever Lenke til kommentar
Siege Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Takk for mange svar. Selv kan jeg vel også komme med en lite liste: FPS: - CS. 1.6 - Battlefield 2 - GTA San Andreas (Vet ikke om det faller helt under kategorien) - Halo - Quake 3 - Trophy Hunter - Swat 4 Bil: - Track Mania Nations Forever Strategi: - Warcraft 3 TFT - Heroes 3 - Rise of Nations - Sins of Solar Empire Bare fortsett å kom med flere forslag. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Heroes-spillene (3-ern eller 4-ern er best) 4-ern er uten tvil det dårligste spillet i serien. En hver med bittelitt kjennskap til spill burde vite det. 2ern er etter min mening det beste, 3ern hakk i hæl. Har prøvd 5ern, det syns jeg var greit nok, men det hadde rett og slett ikke samme magien som 2ern og 3ern. Anbefaler 2ern hvis noen er interesserte, 3ern om 2ern er vanskelig å få tak i. Bare husk å LAN med noen som faktisk har litt tålmodighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå