abene Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Google er nå klar med ny funksjon som gjør det lettere å finne det du er ute etter. Les mer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Når man går til Google.com blir man jo bare redirected til .no - som ikke fungerer EDIT: Innlegg nr 5445 ftw. Endret 27. august 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Var vel på tide dei kom med ein sånn funksjon. Er ganske nyttig WheelMan: Du kan klikke deg innpå google.com fra google.no Google.com in English litt nede på sida. Virker fint. Endret 27. august 2008 av TheOneAsk Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Funksjonaliteten har også vært tilgjengelig fra Google Verktøylinje en lang stund. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Funksjonaliteten har også vært tilgjengelig fra Google Verktøylinje en lang stund. Som nevnt i artikkelen. Er det også mulig å slå av denne funksjonen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dog, den på google.com oppleves mye raskere. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 hrmf, hva jeg virkelig kunne likt å sett var at hele søkeresultatet oppdaterte seg etter hvert som jeg dyttet inn søkeord. ikke det, siden jeg gjerne husker innholdet av en artikkel, men ikke nøyaktig hvilke ord som ble brukt, så blir dette like unyttig for meg som resten... Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det var på tide! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ORYwP89mk3 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Velkommen etter google. Yahoo har hatt dette lenge. Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 hrmf, hva jeg virkelig kunne likt å sett var at hele søkeresultatet oppdaterte seg etter hvert som jeg dyttet inn søkeord. ikke det, siden jeg gjerne husker innholdet av en artikkel, men ikke nøyaktig hvilke ord som ble brukt, så blir dette like unyttig for meg som resten... prøv denne. test.html Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Velkommen etter google. Yahoo har hatt dette lenge. Jeg har brukt google suggest i mange år... http://www.google.com/webhp?complete=1&hl=en Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det fungerer ikke i iGoogle... Det må jeg si er litt merkelig. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Vell, google har nå prøvd ut denne funksjonen før på websiden. Husker å ha brukt den (er nok en stund tilbake) en del. Men har i det siste mest bruke FF sin søkeboks. Men jeg har nylig savnet denne funksjonen Fint den kommer tilbake Endret 27. august 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 http://www.google.com/webhp?complete=1&hl=en Google er kjent for å ha "rullende" utgivelser... at ikke alle får den nye funksjonaliteten samtidig. Så det kommer etter hvert. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Veldig kjekk funksjon det der, men ikkje noko eg får nytte av på Google, brukar adresselinja i Opera som søkefelt. Kom først over denne funksjonen på Youtube, der var den svært nyttig når ein skal finne ein film, men ikkje hugsar heilt navnet. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Når man går til Google.com blir man jo bare redirected til .no - som ikke fungerer Trykk på: "Gå til Google.com". Da settes google.com til standard søkemotor. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 hrmf, hva jeg virkelig kunne likt å sett var at hele søkeresultatet oppdaterte seg etter hvert som jeg dyttet inn søkeord. ikke det, siden jeg gjerne husker innholdet av en artikkel, men ikke nøyaktig hvilke ord som ble brukt, så blir dette like unyttig for meg som resten... prøv denne. test.html Genialt! Hvor har du denne fra? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skulle tru han har mekka den sjøl, er ikke så vanskelig med js og frames Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Omtrent samme nytten som FireFox aplikasjonen: CustomizeGoogle 0.75 Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 umm... har ikke den funksjonen vært en stund da? eller er det bare hos meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå