Gå til innhold

360 finner ikke mediacenter pc *løst*

firberblad

Anbefalte innlegg

Hei,

Sliter litt med min 360. Prøver å koble den til min stasjonære pc med vista home prem. for å bruke mediacenter funksjonen på 360. Pc'en min finner 360, og spør om jeg vil konfigurere 360 slik at det skal virke. Men, 360 sier at den ikke finner noen mediacenter pc.

Det artige er at det går greit å streame filmer og bilder på den vanlige måten. Altså, velge pc som "source". Kan det skyldes innstillinger i routeren min? 360 har kabel som tilkobling. Har vel alle innstillinger på auto på 360.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også samme problem. Har kjøpt meg ny laptop med Vista Home Premium med Media Center. Laptopen finner xbox'n og ip-adressa, men xbox'n finner ikke laptopen (ip-adress FAILED)... Får ikke til å bruke Windows Media Player 11 på den heller, de kommuniserer rett og slett ikke sammen.

Jeg stiller meg bak spørsmålet til firberblad og håper noen kan finne en løsning ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da var problemet løst. Når jeg får opp meldingen om at 360 ikke finner noe media center pc så trykket jeg på Y for å "opprette" en ny connection.(eller noe sånt).

Da får jeg opp de tallene jeg skrive i media center og resten går av seg selv.

Dumt at jeg ikke tenkte på det før da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...