BennyXNO Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg synes det er snodig at ikke Netshop har fulgt med i denne tråden, da kunne de gjort opp for seg på et tidlig tidspunkt og fått en fornøyd kunde og mange andre som hadde sett at Netshop ordner opp. I steden underbygger de bare at de prøver å snike seg unna sine forpliktelser og at de som service-innstilt leverandør er under pari. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Det er en ting jeg ikke helt skjønner her. Siste nytt:Mens jeg har sittet og ventet på å få tilbake PC'en så har Netshop jobbet i kulissene mot Infocare og HP. Og resultatet av disse samtalene var at HP har bestemt at jeg skal få tilbake pengene for PC'en! Med den informasjonen så skal Netshop ha fått kreditert denne maskinen fra HP via InfoCare, og saken skal da være løst. Netshop velger fritt om de vil gi kunden hevingsoppgjør eller ny maskin som de fakturerer InfoCare for. Jeg mener da velger fritt i den mening at HP ikke bryr seg om hvordan de gjør det, men betaler kostnaden uansett. Selvsagt forutsatt at opplysningene fra Netshop ovenfor stemmer. Edit: Litt mer opplysninger gjør saken klarere. Endret 16. oktober 2008 av TEE Lenke til kommentar
korp Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Det er en ting jeg ikke helt skjønner her. Siste nytt:Mens jeg har sittet og ventet på å få tilbake PC'en så har Netshop jobbet i kulissene mot Infocare og HP. Og resultatet av disse samtalene var at HP har bestemt at jeg skal få tilbake pengene for PC'en! Med den informasjonen så skal Netshop ha fått kreditert denne maskinen fra HP via InfoCare, og saken skal da være løst. Netshop velger fritt om de vil gi kunden hevingsoppgjør eller ny maskin som de fakturerer InfoCare for. Jeg mener da velger fritt i den mening at HP ikke bryr seg om hvordan de gjør det, men betaler kostnaden uansett. Selvsagt forutsatt at opplysningene fra Netshop ovenfor stemmer. Edit: Litt mer opplysninger gjør saken klarere. Det var en muntlig informasjon fra en Netshopansatt. I ettertid fikk beskjed fra en annen Netshopansatt om at førstkommende hadde gjort/sagt noe han ikke skulle. Jeg aner ikke hva som ligger bak dette, og det er all informasjon jeg har om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå