Psykake Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Noen som vet/hørt om IO interactive har planlagt noen oppfølger i Hitmann serien? De kan virkelig ikke stoppe serien nå, med bare et spill på next-konsoll! Endret 27. august 2008 av Neptjune Lenke til kommentar
master_al Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som vet/hørt om IO interactive har planlagt noen oppfølger i Hitmann serien? De kan virkelig ikke stoppe serien nå, med bare et spill på next-konsoll! Jeg har ikke hørt noe, men med den tittelen på topicet ditt. Så vil noe flere tro at du har funnet rykter om at det kommer ett nytt hitman spill og ikke at du vil vite om det er noen rykter. Så lenge Hitman selger godt, så vil det nok komme en oppfølger. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ja, rettet på topicen nå. Det siste jeg vil er å gi noen ihuga hitman fans falske forhåpninger! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Eidos bekreftet at de jobber med Hitman 5 etter Kane and lynch utgivelsen. Regner med at mer info vil komme hvilken som helst dag nå. Les mer i siden linket til i sign. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Takk skal du ha Edit: Linken fører meg til en side serveren på jobben ikke lar meg gå inn på, sikkert pga noe streaming media. har du noen annen link? edit#2: FAnt det ut selv. GOD NYHET! Endret 27. august 2008 av Neptjune Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nyhet og nyhet, det er fra før jul 2007 da Men håper på mer info snart. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 For meg er det en ny god nyhet. hehe. hear hear, gjerne en trailer. Sto noe om at det det kommer sommer 09 Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Håper på at neste kommer veldig snart. Rart at det kommer en ny når 47 dør etter siste brett av Blood Money. Diana setter han opp. Blir spennende å se hvordan de får han i live igjen til neste spill Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Håper på at neste kommer veldig snart. Rart at det kommer en ny når 47 dør etter siste brett av Blood Money. Diana setter han opp. Blir spennende å se hvordan de får han i live igjen til neste spill Da har du ikke spilt ferdig... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Håper på at neste kommer veldig snart. Rart at det kommer en ny når 47 dør etter siste brett av Blood Money. Diana setter han opp. Blir spennende å se hvordan de får han i live igjen til neste spill Spill det siste brettet en gang til, når rulleteksten går tar du å "jukke" styringsjoystickene... HAve fun! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Håper på at neste kommer veldig snart. Rart at det kommer en ny når 47 dør etter siste brett av Blood Money. Diana setter han opp. Blir spennende å se hvordan de får han i live igjen til neste spill Spill det siste brettet en gang til, når rulleteksten går tar du å "jukke" styringsjoystickene... HAve fun! Tør jeg spørre hva som skjer da? Funnet påskeegget som er i spillet? Det finnes i Till Death Do us apart Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Håper på at neste kommer veldig snart. Rart at det kommer en ny når 47 dør etter siste brett av Blood Money. Diana setter han opp. Blir spennende å se hvordan de får han i live igjen til neste spill Spill det siste brettet en gang til, når rulleteksten går tar du å "jukke" styringsjoystickene... HAve fun! Tør jeg spørre hva som skjer da? Funnet påskeegget som er i spillet? Det finnes i Till Death Do us apart Man våkner til live å dreper alle som er der. Diana var på laget til 47 hele tiden. Lenke til kommentar
W Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hva med å skjule spoilere folkens? Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 trudde IO og eidos ikke hadde noe sammarbeid lenger. mulig jeg surrer:O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Du som surrer. Eidos er eier av hele IO Lenke til kommentar
zellpropell Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 hmm sikker på at jeg leste noe negativt om hitman og ble litt down.. men husker jo ikke hvor eller hva:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå