Gå til innhold

Hitman. Noen som har hørt rykter om en oppfølger?

Psykake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet/hørt om IO interactive har planlagt noen oppfølger i Hitmann serien?

De kan virkelig ikke stoppe serien nå, med bare et spill på next-konsoll!

Jeg har ikke hørt noe, men med den tittelen på topicet ditt. Så vil noe flere tro at du

har funnet rykter om at det kommer ett nytt hitman spill og ikke at du vil vite om det

er noen rykter. Så lenge Hitman selger godt, så vil det nok komme en oppfølger.

Lenke til kommentar

Takk skal du ha :)

Edit: Linken fører meg til en side serveren på jobben ikke lar meg gå inn på, sikkert pga noe streaming media.

har du noen annen link?

edit#2: FAnt det ut selv. GOD NYHET!

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar
Håper på at neste kommer veldig snart. Rart at det kommer en ny når 47 dør etter siste brett av Blood Money. Diana setter han opp. Blir spennende å se hvordan de får han i live igjen til neste spill

Spill det siste brettet en gang til, når rulleteksten går tar du å "jukke" styringsjoystickene...

HAve fun!

Lenke til kommentar
Håper på at neste kommer veldig snart. Rart at det kommer en ny når 47 dør etter siste brett av Blood Money. Diana setter han opp. Blir spennende å se hvordan de får han i live igjen til neste spill

Spill det siste brettet en gang til, når rulleteksten går tar du å "jukke" styringsjoystickene...

HAve fun!

Tør jeg spørre hva som skjer da? Funnet påskeegget som er i spillet? Det finnes i Till Death Do us apart

Lenke til kommentar

HAve fun!

Tør jeg spørre hva som skjer da? Funnet påskeegget som er i spillet? Det finnes i Till Death Do us apart

Man våkner til live å dreper alle som er der. Diana var på laget til 47 hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...