tommentmn Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei, har et lite problem med ïPhonen min/iTunes. Jeg har alltid brukt manuell behandling av musikk og filer på iphonen min, og her om dagen så restarte itunes seg på en måte, og når jeg kobler inn iphonen min nå så står det at den er synkronisert med en annen iTunes, og at jeg må slette alt på telefonen og så synkronisere på nytt. Noen måte å unngå å måtte slette alt og bare fortsette å legge over å slette som jeg vil på? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Bare la iTunes gjøre det det skal, så vil den gå tilbake slik den var fra før - selv om det tar litt tid. Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Det står jo at alt på telefonen vil bli slettet når jeg velger manuell musikkoverføring. Og jeg har brukt en del tid på å sortere musikken jeg har på telefonen, med cover etc. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Men det har du gjort i iTunes, eller? iTunes vil slette alt du har på telefonen, men gjenopprette det med det som ligger i iTunes biblioteket. Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ser jeg har forklart litt dårlig her, altså.. Da itunes "restarta" seg, så fjerna den alt som lå på bibloteket av musikk og apps. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Åja, da skjønner jeg bedre. Nei, da vet jeg ikke... Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Okei. Litt trist, for jeg må bruke en del tid på å sette cover på alle albumene etc igjen da, og sortere med navn osv sliiitsomt ;\ Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Trodde det ble lagret i filene, jeg. Når jeg har formatert, og importerer musikken min til iTunes på nytt, kommer alle endringer jeg har gjort opp på nytt... kanskje du er heldig? Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 hmmm, håper da det : p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå