appelsinagurk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jeg skal ha meg ny gamer pc, og denne må handles fra datakjeden Stavanger (Ikke spør ) Max pris ligger på rund 10k. Jeg har sett meg ut disse tre: http://www.datakjeden.no/stavanger/PartDet...2086899;c:36161 http://www.datakjeden.no/stavanger/PartDet...1967012;c:36161 http://www.datakjeden.no/stavanger/PartDet...1949735;c:36161 Men når er det en del år siden jeg sist kjøpte meg en pc og har ikke fulgt med på utviklingen, så jeg har rett og slett ikke peil på hva som er bra lenger. Så er de pc'ene jeg har sett for meg bra til gaming, evt har de bedre pc enn de jeg har listet? Regner med at jeg kommer til å spille bla. en del fps spill som kommer fremover. Cheers! Endret 27. august 2008 av appelsinagurk Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Den første og siste ser grei ut, men skjermkortet er utdatert. Lenke til kommentar
appelsinagurk Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Hadde lagt ut en link to ganger, har rettet opp nå. Hva er det som gjør den ene bedre enn den andre da? Lenke til kommentar
04Mow Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skal du regne med å spille alle kommende fps spill på noe mer enn low/med, må du nok finne noe bedre enn de der. Lenke til kommentar
appelsinagurk Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Hva er det som trekker ned, kun skjermkortet eller? Lenke til kommentar
Poks Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Rett og slett ja. Fant ingen andre spesielt kule hos de heller. Den siste kan gå, men ikke i lengden. Hvis du må ha det gjennom datakjeden stavanger kan du kanskje spørre de om de kan ta inn andre modeller? Hvis du skal bruke den til skole, gaming etc. trenger du ikke no quad-core (spill utnytter ikke dette), bare gå for en dual core. Grafikk får bli et ATI 4870, 4870x2 eller nvidia 260 gtx, 280 gtx eller 9800gx2. Hvis det ble litt vanskelig sier du bare du vil ha et godt grafikkort, og nei de maskinene der holder ikke lenge. Spesielt hvis du vil kjøre litt høy kvalitet på nye spill. Lenke til kommentar
Poks Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Sjekka litt på datakjeden sin webshop(altså alt de har). Eneste litt interessante jeg fant var denne. Det er et 9800gt, men masse dill du betaler for (blu-ray etc). Ville gått for den svarte av de du hadde (den nederste). Er et 8800GT kort, skal ikke være så mye forskjell. Litt kjipt at systemene er litt utdaterte. Lenke til kommentar
appelsinagurk Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Takker for at du tok tiden Tror jeg stikker bortom og snakker litt med de, se om det er mulig å gjøre noe modifiseringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå