Gå til innhold

Butikk som kan skaffe "stæsj" til Glock 21

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Glock 21 som jeg ønsker å modifisere litt, og lurer på om noen vet om en butikk som kan få hentet inn ting fra statene? Tenker spesiellt på gjengede løp, lyddemper, magasinbrønner, avtrekksdeler+++. Har tatt kontakt med PracTac men ikke fått noe svar derifra enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har en Glock 21 som jeg ønsker å modifisere litt, og lurer på om noen vet om en butikk som kan få hentet inn ting fra statene? Tenker spesiellt på gjengede løp, lyddemper, magasinbrønner, avtrekksdeler+++. Har tatt kontakt med PracTac men ikke fått noe svar derifra enda.

Få lyddemper fra USA kan du glemme!

Løp kreves det eksportlisens på.

Enkelte deler kan du kjøpe sålenge verdien ikke overstiger 100 USD.

Ta kontakt med Safety and Security Services i Oslo. De importerer og selger mye utstyr til Glock.

Hva bruker du pistolen til (skytegren)?

Lenke til kommentar
Hva bruker du pistolen til (skytegren)?

Praktisk pistol, standard klassen :) Har blitt litt lite tid til trening i det siste desverre, men en lyddemper hadde gjort accuracy treningen og ikke minst avtrekks-trening mye mer behagelig. Skal se hva safety and security services kan få tak i, ønsker helst å unngå å importere fra USA selv, for mye stress særlig med løp og lyddemper.

Lenke til kommentar

Ok, sålenge du skyter standard. Men husk, begynner du med å bytte til uorginale deler og gjøre permanente endringer blir pistolen ulovlig i Production.

Arne: Lyddemper blir å som om du skulle eksportert ett fulautovåpen. Det innvilges kun eksportsøknader til Forsvar og Politi

Lenke til kommentar
Merkelig. Blir dette det samme med lyddempere til gevær? For det er jo mange slike lyddepere ute på markedet.

Mange lyddempere ja. Men ikke amerikanske.

Til pistol i Europa, vil jeg anbefale Brügger & Thomet demper

Har sett på disse, Impuls II-A heter vel den i .45. Noen som vet hvem som kan importere slikt til Norge, evt. hvor vanskelig det er å gjøre det selv? PracTac kan fikse løp visstnok, som jeg regner med vil være lovlig i Standard klassen selv om det er litt lenger enn det orginale løpet?

Lenke til kommentar
Merkelig. Blir dette det samme med lyddempere til gevær? For det er jo mange slike lyddepere ute på markedet.

Mange lyddempere ja. Men ikke amerikanske.

Til pistol i Europa, vil jeg anbefale Brügger & Thomet demper

Har sett på disse, Impuls II-A heter vel den i .45. Noen som vet hvem som kan importere slikt til Norge, evt. hvor vanskelig det er å gjøre det selv? PracTac kan fikse løp visstnok, som jeg regner med vil være lovlig i Standard klassen selv om det er litt lenger enn det orginale løpet?

I standard kan du gjøre hva du vil sålenge den passer i boksen og du ikke har optikk eller comp.

NFM er vel de offisielle B&T importørene men de er dyre. Tidligere hadde Jevnaker dem. Det er mulig S&SS også skaffer dem.

Hadde en Impuls IIa til en mark 23 for en stund siden og var en effektiv demper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...