koreeos Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Har 3 oppsett eg lurer mellom, så vil gjerne ha noen tips på hva som er best, evt hva som kan gjøres annerledes. Skal ikke ha skjerm, tastatur, mus, skjermkort og cd/dvd-rom. Når det gjelder minne så har eg funnet det eg skal ha på netshop, 695kr for 4gb 8400 oz mener eg det var. Intel Duo oppsett Lurer på om eg kansje skal velge Q6600 istedet, noen anbefalinger her? AMD Quad oppsett Det eg er mest usikker på er hovedkortet, vil ha det beste til en 600-700kr. Håper noen kan gi meg noen råd. Endret 27. august 2008 av koreeos Lenke til kommentar
meeg Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Intel oppsettet er nok hakket hvassere/ mer ytelse for pengene. Lenke til kommentar
koreeos Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Intel oppsettet er nok hakket hvassere/ mer ytelse for pengene. Har egentlig forstått det, men hva skal eg gå for Duo eller Quad? Maskinen blir brukt til litt spilling, men ikke mye ettersom eg ikke skal ha nytt skjermkort nå. Utover det så er multimedia den blir brukt mest til, utover vanlig bruk. Og lurer fremdeles på hovedkort, har noen eg lurer på: Asus P5K Asus P5K Wifi Asus P5Q Hvordan er Asus i forhold til MSI og Gigabyte? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvis du ser på de forskjellige testene i denne testen, ser det ut som E8400/E8500 kommer veldig godt ut. I den testen er også AMD X4 9950 med. Jeg ville valgt det siste hovedkortet du linker til pga. P45 chipsett (som er det nyeste). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå