levlex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Men kun til Windows i første omgang. Les mer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er vel enklest å poste den til windows mobile kanskje ? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Dette var interessant helt til jeg leste "Programmet slekter riktignok ikke på de avanserte redigeringsmulighetene Photoshop for PC gir", så da slutta jeg å lese. Edit: Det blir litt som å skrive "Crysis lansert i mobilutgave!!", så står det i brødteksten at det egentlig er pacman, bare at pacman heter crysisman istedet. Daniel Endret 27. august 2008 av danilovic Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Så er det heller ikke så mange som kommer til å bruke mobilen til å redigere store psd filer, som webdesign og reklamekampanjer. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Generelle, eller litt halvavanserte, redigeringsmuligheter må det ha vært lov å håpe på. Daniel Lenke til kommentar
db_glitch Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dette var interessant helt til jeg leste "Programmet slekter riktignok ikke på de avanserte redigeringsmulighetene Photoshop for PC gir", så da slutta jeg å lese. Samme her, men det er vel bare sånn det funker når man vil lansere ny programvare, og allerede har et anerkjent produktnavn man kan slenge på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg