alec09 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei Kjæresten min drar om ikke så altfor lenge til Australia og skal være der 6 måneder. Det jeg da lurte på er om det er noe alternativ til mobilen som gjør at jeg kan prate med henne uten at det koster flesk. Noe sånt som at det kobler seg til internett og kan prate online noe ala Skype eller noe i den duren. Pga uviss pc tilgjengelighet så hadde det vært greit å hatt dette på mobilen. Finnes det noen alternativer? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 mange av smarttelefonene kan brukes som ip-telefoner ala skype så lenge du er koblet på et nettverk.. Sikkert noen her som kan forklare deg Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) http://skype.com/intl/en/prices/callrates/?currency=NOK Endret 27. august 2008 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
alec09 Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Takker høres flott ut Blir det å kanskje gå greit dette allikavel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå