Marcelo Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Hei! Har aldri hatt problemer med spillingen av spillet. Men merket at når jeg spilte cooperative så gikk skjerm moduset fra 16:9 til 4:3. Så jeg fikk svarte linjer på begge sider av skjermen. Veldig plagsomt problem i og med at bildet blir då mye mindre. Noen som vett hva som kan være problemet?? Edit: Kjører spillet på en 50" 720p plasma tv Mvh Marcelo Endret 27. august 2008 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Noen som kan hjelpe meg med dette her? er forferdelig plagsomt å spille co-op med dette problemet. Noen som er kjent med problemet? kan det ha noe med instillingene i setupen til xboxen? opplever forresten dette problemet kun i halo3. Har andre co-op spill og har aldri hendt noe sånt i de edit: foresten så bruker jeg hdmi kabel fra xbox til tv Endret 27. august 2008 av Marcelo Lenke til kommentar
noxon Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det skal være slik. Det er for å opprettholde synsfeltet man har i single-player. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 hva skjer hvis du setter boksen til å være 4:3, og bruker tvn til å skalere til widescreen, og starter Halo da? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Det skal være slik. Det er for å opprettholde synsfeltet man har i single-player. Jo det er greit nok, men må jo ver en måte å komme rundt det? var jo ikke sånn i halo2 feks. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) hva skjer hvis du setter boksen til å være 4:3, og bruker tvn til å skalere til widescreen, og starter Halo da? tror ikke det går når du bruker hdmi Endret 27. august 2008 av Marcelo Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Okay.. har du en komponent/vga kabel som du kunne brukt istedetfor, da? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 har liksom bare hdmi ledig i og med at vga går te pc og komponent går te nintendo wii. men må ver en eller annen måte rundt det? har googla litt men finne ikke noe. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det er sånn det skal være. Ingenting å gjøre med det, annet enn det som ble foreslått over. I Halo 2 ble skjermen delt vertikalt når man hadde boxen stilt på widescreen, og det kan jeg love deg var verre! Lenke til kommentar
noxon Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 å sette xboxen til 4:3 for så å sette tven i 16:9 er helligbrøde! Greit nok, du får fyllt skjermen, men samtidig så får du jo strekt bildet til de grader. Master Chief som en lubbel liten mann? Nei takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå