fixemann Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hva er maksimalt anbefalt temperatur på denne CPU-en? Har et MSI K7N2G-L hovedkort, 512 Mb Crucial DDR-dimm PC2700, Nvidia int. GPU, Dynalink ISDN-kort. Hvilke innstillinger er anbefalt på dette hovedkortet for å tyne CPU maksimalt? ----------- Fixemann ----------- Lenke til kommentar
Tigerboy Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har samme oppsett som deg, men kjører 2 * 512 MB PC2700 minne brikker i dual... Kjører min XP2400+ CPU på 2205MHz stabilt og fint. Tempen ligger rundt 52-55 grader. I følge AMD sin spec så har denne CPU'en en max temp på 85-90 grade, så en plass mellom 50-60 grader er ikke så unormalt med en sån passe bra kjøler... Har foresten prøvd flere typer kjølere samt satt en vifte i front og en bak, gir ikke store forskjellen i temperaturen. Så jeg får vel nøye meg med mine 52-55 grader. 8) NB! du vil få en del bedre ytelse på GForce 4 kortet ditt om du kjører 2 RAM brikker i dual ddr på PC'en din .... oppdatter BIOS'en til siste versjon også om du ikke har alt gjort det. Versjon 3.3 finnes her : http://www.msi.com.tw/program/support/bios...93&NAME=MS-6570 Lenke til kommentar
fixemann Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Må minnebrikke nummer 2 være identisk mht. størrelse og merke? Noe spesielt oppsett i BIOS for å kjøre dual-DDR? Fixemann Lenke til kommentar
A_K Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Må minnebrikke nummer 2 være identisk mht. størrelse og merke? Noe spesielt oppsett i BIOS for å kjøre dual-DDR? Fixemann Nej du kan ha olika storlek på minnena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå