deu Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei. Hvor mye røyking skal til for at flimmerhåra i luftveiene blir ødelagt? Noen få røyker, uker, måneder? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tror det tok et par måneder for min del. Hoho, du kan bare glede deg til å hoste opp svære slimballer hver morgen og hoste ved vert åndedrag. -Røykfri Qbab. Lenke til kommentar
deu Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Tror det tok et par måneder for min del. Hoho, du kan bare glede deg til å hoste opp svære slimballer hver morgen og hoste ved vert åndedrag. -Røykfri Qbab. Noen måneder ja. Nei nei, bare lurer jeg, røyker ikke selv, bare i sjeldne tilfeller (en og anna fest). Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 QBab: Mye røyka du? O.o Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 QBab: Mye røyka du? O.o Vilt mye. Tok ikke det i betraktning at jeg var ganske ekstrem, her snakker vi kjederøyking fra morra til kvell. (Rød 3 rullings). Ikke glem at det er viktig og sove med en porsjon snus, for å holde oppe nikotinnivået og ytterlig drepe det som er igjen i halsen din. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ok Jeg dreiv ganske lenge og røyka så ofte som mulig, Da både rullings og ferdigrøyk, over noen år, men jeg har aldri opplevd akkurat det fenomenet Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hosta du ikke opp slimballer om morgenen? O.o Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ikke med mindre jeg var dødsforkjøla Jeg har faktisk hosta opp mer slim etter at jeg "slutta" O.o Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hmmm, jeg skulle tatt bilder av dem. Var ganske ekstreme til tider, gikk ikke ned i vasken en gang. Måtte faktisk dytte dem ned i sluken. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Har røyka i snart 10 år uten å hosta opp noe slimballer.. Tror du må ha hatt noen andre plager Endret 27. august 2008 av likferd Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Jeg har hørt at det er vanlig for folk som har røykt hele livet, kanskje halsen min bare er ekstra sårbar. Endret 27. august 2008 av QBab Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Eller bare reagert ekstremt på røyk Stefaren min har heller ikke problemet. Han står gjerne opp midt på natta for å røyke O.o edit: Altså, han har da røyka siden ungdommen og bikker førti nå. Så.. Godt over 20 år. Han har til tider en forferdelig stygg hoste, men ingen slimballer. Endret 27. august 2008 av bazukh Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Merkelig, jeg opplevde i alle fall at halsen var fylt med slim hver morgen og ellers utover dagen. Så det ble mye harking, hosting og udelikat spytting. Trodde alle hadde slik. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har heller ikke det problemet, utenom nå jeg er kraftig forkjølet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Merkelig, jeg opplevde i alle fall at halsen var fylt med slim hver morgen og ellers utover dagen. Så det ble mye harking, hosting og udelikat spytting. Det er på grunn av snusen du setter i halsen mens du sover Lenke til kommentar
deu Skrevet 28. august 2008 Forfatter Del Skrevet 28. august 2008 Jeg har også forstått det slik at "alle" røykere har slik hoste for å rense halsen, men virker litt oppblåst og overdramatisert. I alle fall ei bekjent på ca. 35 år gammel har det slik hver morgen, hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå