bjornast Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Slenger ut enda et bilde fra photowalken vår i Trondheim. I motsetning til de to andre bildene jeg la ut i går, så synes jeg dette faktisk har en mening og forteller noe. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nja...idéen er grei, men de tekniske aspektene ved bildet trekker det ned syns jeg. Det ser ut som det er tatt litt fra siden, istede for midt på -og dermed også litt skjeivt. Ellers må man kjenne til kardemommeby for å forstå hva som står der, og det er det ikke sikkert alle gjør. Utenom det tror jeg det kunne vært litt skarpere, S/H og litt mer kontrast. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nja...idéen er grei, men de tekniske aspektene ved bildet trekker det ned syns jeg.Det ser ut som det er tatt litt fra siden, istede for midt på -og dermed også litt skjeivt. Ellers må man kjenne til kardemommeby for å forstå hva som står der, og det er det ikke sikkert alle gjør. Utenom det tror jeg det kunne vært litt skarpere, S/H og litt mer kontrast. Tror de fleste har hørt om Kardemommeby. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ja, litt skeivt og ubehandlet, men det var egentlig bevisst. Siden motivet er så røft og slitt, så var tanken det samme med selve bildet. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Et litt artig bilde synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå