Zeph Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har ikkje dette vore der ganske lenge etter kvart? Eg må innrømme eg har vore borti diverse piratkopier av XP, dersom WGA installeres får du den advarselen. Lenke til kommentar
t_k Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kult. Flere over på Linux. Lenke til kommentar
abene Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Windows XP får snart samme type piratkontroll som Vista har. Les mer Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Good thing at jeg er ganske selektiv når det gjelder windows update. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 1...2...3 ooog....HACKET!!! Når dette kommer er det bare å vente noen dager så er det luket fullstendig ut. M$ må snart lære at det er noen folk som har det til hobby å fikse slikt. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kommer aldri til å funke. "Microsoft Genuine Disadvantage" følger med både lovlige og "ulovlige" kopier. I tillegg må du akseptere et hav av begrensninger og forutsetninger, bare for å ende opp med verdens minst sikre OS. Ubuntu er gratis, driftssikkert og har en lisens som inviterer til deling og samarbeid. Spør i forumet for hjelp til installering, for det kan være litt knotete med alle OS'er. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ikke verre enn å la være å innstalere. Huke av i Windows Update og velg "Spør aldri om å innstalere igjen". Vanskelig. Det luker kansje bort 0,0001% av pirat-brukerne som går over til Linux eller XP Home Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dette er jo litt ironisk. MS kjemper for å få flest mulig brukere over på Vista og later til å ønske XP begravet raskest mulig. Det at de gjør dette nå tyder på at de ikke lykkes i så stor grad som ønsket. Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 For denne versjonen av WGA har jo stanset all Vista piratkopiering... kremt Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ikke verre enn å la være å innstalere. Huke av i Windows Update og velg "Spør aldri om å innstalere igjen Denslags er selvsagt MS klar over, men finnes det noe slags forbud (datalovgivning, personvern, e.l.) der ute som forhindrer MS i å smyge inn Windows Genuine Advantage (WGA) uten brukerens viten, hvis de hadde ønsket å gjøre det? Lenke til kommentar
G Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Triste greier. Tror ikke alle er klar for å gå over på Linux t_k. Det er mer sannsynlig at noen foretrekker Mac OSX. Håper det forløper smertefritt, siden jeg er lovlig XP-bruker. Kanskje noen drar tilbake til gode gamle Windows 2000 Prof. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Triste greier. Tror ikke alle er klar for å gå over på Linux t_k. Det er mer sannsynlig at noen foretrekker Mac OSX. Håper det forløper smertefritt, siden jeg er lovlig XP-bruker. Kanskje noen drar tilbake til gode gamle Windows 2000 Prof. 2000 pro? No f* way. Da går jeg heller til 2003 eller 2008 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 For denne versjonen av WGA har jo stanset all Vista piratkopiering... kremt Var det jeg tenkte også, kommer dette til å være mer effektivt i praksis? Jeg har mine tvil. AtW Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Lurer på om det noen gang vil komme en Windows-nyhet som ikke får kommentarer om at Linux er bedre..."It will be cold in hell..." osv. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) For denne versjonen av WGA har jo stanset all Vista piratkopiering... kremt Var det jeg tenkte også, kommer dette til å være mer effektivt i praksis? Jeg har mine tvil. AtW Det blir nok ikke mer effektivt enn tidligere krumspring på denne fronten. Mitt poeng er derimot at siden man koster på en slik "feature" på XP synes MS å innse at brukermassen på XP fremdeles vil være stor framover. Endret 27. august 2008 av Muffinman Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Koselig, siden det finnes Windows XP-versjoner som er "lovlige" i uendelige kopier. Muhaha. Gjett hva jeg bruker... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kan ikke dere som brukes Windows og ikke har lisens, bare gå og kjøpe én? Programvaren er tydeligvis såpass bra at du vil gjøre deg til "kriminell" for å få tak i en ulisensiert kopi. Er det så bra, kan du like greit betale for det. Det er snakk om en investering på 2-300 i året de neste 3-5 årene. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) "Som vista har" Jeg kjører nå piratverson av vista 64bit ultimate og jeg har nå ALDRI sett noe til WGA.. windows update fungerer utmerket i tillegg det er jo mye mer styr med xp.. der er det jo slitsomt å installere IE7.0 og mediaplayer 11 om du har piratversjon og ikke SP3. Endret 27. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kan ikke dere som brukes Windows og ikke har lisens, bare gå og kjøpe én? Programvaren er tydeligvis såpass bra at du vil gjøre deg til "kriminell" for å få tak i en ulisensiert kopi. Er det så bra, kan du like greit betale for det. Det er snakk om en investering på 2-300 i året de neste 3-5 årene. Jeg har en lovlig kopi, som jeg fikk gjennom en skole. Windows XP student version. Kan installeres uendelig antall, og har tilgang til alt av sikkerhetsoppdateringer. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kjøpe... XP???? Mnei, har vel ca 5 eller 7 lovlige kopier av XP (dog kun for enkeltmaskiner) hadde jeg orket, så kunne jeg fått tak i en versjon som gjelder for 2K+ maskiner, men den hadde jeg ikke fått tak i på lovlig vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå