Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Plutselig veldig vondt i leggen

Gjest benvondt

Anbefalte innlegg

Gjest benvondt

Hei, fikk i dag for tredje gang over en periode, husker ikke når første gangen var, veldig vondt i beinet. Det har vært store tidsrom mellom det, men det virker som det alltid dreier seg om venstre leggen(? midt i beinet). I dag våknet jeg vel opp til det og fikk ganske store smerter over kort tid og så meg nødt til å stå opp fra sengen og løpe og skrike(refleks). Det forsvant vel i løpet av 5 sekunder, det har skjedd en 3 ganger som sagt og jeg lurer på hva det kan skyldes, noe alvorlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Benvondt

Jeg føler inni beinet. Glemte forresten å nevne at jeg hatt lignende smerter under foten før, om jeg husker rett, men det har jeg ikke merket noe av på lenge. Vet ikke om det er det at jeg beveget meg, som gjør at smertene dør ut, men har nå hvertfall gått eller løpt med det samme det har skjedd hver gang. Første gangen det skjedde, så 'nappet jeg i løken'... Vet ikke om det har noe å si, var vel en tilfeldighet. Kan ikke huske noen skade.

Lenke til kommentar
Gjest Benvondt

Hadde det vært voksesmerter ville det vel skjedd. Kan ikke huske å hatt lignende smerter i det andre benet. Jeg er forresten 18 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...