Bakke Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skal Cher spille Catwoman i den neste "Batman"-filmen? Les mer Lenke til kommentar
cc Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) What? Whyyy! Etter de forrige filmene er nok for de fleste Catwoman synonymt med noe seksuelt og spennende. Å drastisk endre dette høres merkelig ut - spesielt med Cher? Operert i mente og likevel fæl, har hun ikke for lengst hatt sin storhetstid - er dette et forsøk på å skape noe gilf-fenomen? For folk har visse forventninger til en skuespiller i en catsuit.. Endret 27. august 2008 av cc Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ewwww.... får frysninger bare jeg ser henne. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hadde blitt kult med Cher. Nolan vil tydeligvis ha en skrudd, burlesk og sikkert psykotisk catwoman, ikke en pinup-modell. Johnny Depp som The Riddler høres også interessant ut. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ewwww.... får frysninger bare jeg ser henne. Tenkte akkurat det samme! Catwomen: Nei takk Cher som Catwoman: ubegripelig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Me har Bale, Ledger og Depp i desse filmane, og så vil han dra inn Cher? Prøv ei ny, ukjend dame. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvis vi først må ha en Catwoman, så stemmer jeg for Michelle Williams. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Tror alt er bare bullshit, hvorfor skulle Nolan ønske å ha med Catwoman i det hele tatt når han har i mangfoldige intervjuer uttalt at Catwoman og Penguin er altfor urealistiske karakterer. Har han nå plutselig forandret mening og blant alle folka han kunne hatt i den rollen velger han en 62 år gammel middelmådig skuespiller? Er noe som ikke stemmer her. Men at innspillingen av den tredje filmen skal starte tidlig neste år ser jeg bare positivt på, ser dermed ut som Nolan er bekreftet til å regissere den tredje og det blir samtidig hans neste prosjekt også, altså han lager ikke noe annet i mellomtiden visstnok. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Faen, skulle ikke lest dette mens jeg spiste frokost...mistet matlysten.... Endret 27. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (Sjekke kalenderen; nei, det er ikke 1. april). Cher hadde passet bedre inn i 60-tallsversjonen av Batman. Men så plastic (not) fantastic som dama ser ut nå, så bør hun ikke få bli med i den nye filmen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har et bedre forslag: Shania Twain. "Ok, so you've got a bat-mobile, that don't impress me much, nuh uh uuuuh". Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dere som er misfonøyd med Cher må huske at Catwoman i såfall nok ikke blir framstilt slik hun ble i de to forrige filmene hun figurerte i. Det er kanskje meningen at hun skal være smakløs og forstyrret, usexy og fæl. Da funker Cher godt. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kattekvinne. Ja, takk. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skal Kulturo.no fortsette å bruke ressursene sine på å fore oss med usanne og tabloide rykter om den neste Batman filmen? Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, manuset til den nye filmen er IKKE påbegynt og derfor vet man sansynligvis ikke hvilke karakterer som skal brukes og ihvertfall ikke hvem som skal spille dem. Kulturo på fredag: "Kong Harald som The Riddler?" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Dere som er misfonøyd med Cher må huske at Catwoman i såfall nok ikke blir framstilt slik hun ble i de to forrige filmene hun figurerte i. Det er kanskje meningen at hun skal være smakløs og forstyrret, usexy og fæl. Da funker Cher godt. Greit nok, men dama er jo 62 år gammal. Pensjonist. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Lol. Aldri i verden at Cher har blitt vurdert for denne rollen. Og jeg hadde ikke hatt noe imot at det ble slutt på disse spekulasjonssakene, nei. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Neste blir vel Michael Jackson som Two-Face. De må bare sminke ham ganske mye på den ene siden av ansiktet så han ser menneskelig ut. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Michelle Pfeiffer var jo rå som Catwoman, nesten en liten synd å ha hennes navn i samme setning som Halle Berry. Er det i det hele tatt kommet noen bekreftelse om at en oppfølger kommer og at Nolan skal regissere den? I så fall, hvor er den? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Neste blir vel Michael Jackson som Two-Face. De må bare sminke ham ganske mye på den ene siden av ansiktet så han ser menneskelig ut. Den var litt bra, men slem. Det skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg