Veitafan Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hei! Jeg og damen spiller en del wii, synes det er en koselig avkobling fra alt annet . Jeg har sett på en del spill til wii, men hvilke er det verdt å få med seg? Vi har Galaxy og Mario Kart. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 The Legend of Zelda: Twilight Princess Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Rayman Raving Rabbids og WarioWare kan være underholdende. Dere har vel også Wii sports som er morro å spille i lag. Har ikke prøvd de, men Mario Party, Mario smash brother og Mario Superstrikers Charged har jeg hørt skal være bra Ellers er det jo mange gode multiplayer klassikere man kan laste ned via wiishopen. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 boom blox=Þ støtter foresten mario party og wario ware Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Resident Evil 4 Wii-edition er et spill du bør få med deg. Et av de beste spillene gjennom tidene, spør du meg. Men det er single player. Resident Evil: Umbrella Chronicles er en rail-shooter der to kan spille samtidig. Bra spill, men ikke kjempebra. Super Smash Brawl er et annet spill der to kan spille samtidig. Har ikke spilt det selv, men det har fått mange veldig gode anmeldelser. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 2 skrekkspill og 1 slåsspill=Þ? prøve med noe mere.. mario-esc:P Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Du kan kanskje sjekke ut Tiger Woods PGA Tour 2009 som lanseres nå til helgen. Skal selv få tak i det. Skal være det første golfspillet med sving i sanntid, og i følge IGN det beste golfspillet til Wii. Ellers har vi noen andre spill også som er ute for dere begge: - Excite Truck - Kororinpa (denne tror jeg blir en slager hos dama) - Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure - Geometry Wars: Galaxies Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Takk for mange gode tips Har bestilt Brawl, skal maltraktere damen Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Dama og meg selv har hatt morro med dette: Mario & Sonic at the olympic games http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=10504 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Du kan kanskje sjekke ut Tiger Woods PGA Tour 2009 som lanseres nå til helgen. Skal selv få tak i det. Skal være det første golfspillet med sving i sanntid, og i følge IGN det beste golfspillet til Wii. Ellers har vi noen andre spill også som er ute for dere begge: - Excite Truck - Kororinpa (denne tror jeg blir en slager hos dama) - Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure - Geometry Wars: Galaxies +1 på alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå