Howard Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 TEST: iAUDIO CW300 iAUDIO har blitt en populær serie både på det europeiske og asiatiske markedet, med små stilrene og brukervennlige MP3-spillere. Vi har tatt en grundig titt på CW300, det nyeste tilskuddet i serien fra Cowon. Les testen her. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 To ting jeg la merke til. 1. Kvinnelig redaktør 2. Grappy bilder noen steder Men bare bra dette. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 To ting jeg la merke til. 1. Kvinnelig redaktør 2. Grappy bilder noen steder Men bare bra dette. 1. Nei. Kvinnlig anmelder. Og poenget er...? 2. Grappy? Det var et nytt ord for meg... mener du crappy? Lenke til kommentar
tore- Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 1. Ingenting gale med, bare bra. 2. Mitt ord ja Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 MP3 spilleren så grei ut den, men det viktigste her, er jo at testen er skrevet av en dame. Jeg ble helt imponert.... Det har skjedd før, og det skjer helt sikkert igjen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 hvor lenge tester Dere varene? bare lurer på hvilket grunnlag Dere trekker konklusjoner. Lenke til kommentar
romiana Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg ble helt imponert.... Hvorfor det er så imponerende at en jente skriver en MP3-test? Lenke til kommentar
romiana Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Denne MP3-spilleren ble testet i ca 3 uker. Lenke til kommentar
LaBaN^X Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Denne så jo veldig bra ut!! Men når kommer den ut i butikken? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 noen som vet om den virker på linux? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Bra test dette, men jeg venter fremdeles på en test av Frontierlabs sin NexII e spiller.. Har dere tenkt no mer på å teste den eller? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Bra test dette, men jeg venter fremdeles på en test av Frontierlabs sin NexII e spiller.. Har dere tenkt no mer på å teste den eller? Den har vært til test en stund, tror det er neste MP3-spiller ut. Lenke til kommentar
romiana Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hva heter sangen mer enn "Heart of..." Sangen heter Heart Of Innocence og er fra albumet Sweet Kisses. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Denne MP3-spilleren ble testet i ca 3 uker. godt å høre at de blir testet såpass lenge god review også, eneste som mangler i reviewene til hardware.no er en linux-guru som forteller om produktet pr. testdato er kompatibelt med linux eller ikke. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Men hva var egentlig forskjellen på CW300 og CW200 annet enn bedre batteritid? Den er både større, og kommer til å bli dyrere (iflg. artikkel). Jeg synes personlig batteritiden på CW200 er mer enn bra nok. Jeg har kjøpt 2 stk. GP 750mAh NiMH AAA batterier og lader det ene når det andre er i bruk. Fungerer perfekt. Skjønner heller ikke hvorfor det er negativt at det mangler batterilader. Mye bedre å kjøpe 2 billige oppladbare batterier, så du alltid har et med strøm på... Ikke noe er kjedeligere enn å gå tom for batteri når man er ute på tur. But that's just my 2 cents... Lenke til kommentar
holej Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 enig med ovenstående svar. Hva er vitsen med å måtte bruke oppladbart spesialbatteri, når det er så enkelt med 3A batterier som er tilgjengelige i alle butikker. Jeg bruker min fl100 til trening (sykling) og har stoppet mang en gang på en bensinstasjon og fylt næring (les: boller og batteri)på både meg og min treningspartner (les: mp3-spilleren), og syklet videre, glad og fornøyd med at jeg ikke må bruke spesiallader og batteri!! Tror vel at produktutvilerne hos de forskjellige produsentene har tenkt det samme som mange av oss når det gjelder dette med batteri kontra lader og batteri. Tilgjengeligheten til strøm er ofte begrenset på turer, og derfor synes jeg de har gjort det smart i å kutte ut laderen på disse bærbare "underholdningssentrene". Hurra for mp3-spillereren. Er forøvrig fornøyd med min fl100, sett bort i fra litt "platt" lyd. Men blir jo meget bedre med skikkelige ørepropper/klokker.. Har noen andre denne spilleren noe å si om den? holej Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 enig med ovenstående svar. Hva er vitsen med å måtte bruke oppladbart spesialbatteri, når det er så enkelt med 3A batterier som er tilgjengelige i alle butikker. Jeg bruker min fl100 til trening (sykling) og har stoppet mang en gang på en bensinstasjon og fylt næring (les: boller og batteri)på både meg og min treningspartner (les: mp3-spilleren), og syklet videre, glad og fornøyd med at jeg ikke må bruke spesiallader og batteri!! Om ikke annet så gjør i de aller fleste tilfeller at innebyggede batterier gjør at spillerene blir langt mindre. Et godt eksempel er iRiver IFP-100-serien hvor batteriet utgjør majoriteten av størrelsen. Innebyggede batterier vs AA/AAA er en smak og behag sak tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå