Gå til innhold

TEST: iAUDIO CW300

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne MP3-spilleren ble testet i ca 3 uker.

godt å høre at de blir testet såpass lenge :D

god review også, eneste som mangler i reviewene til hardware.no er en linux-guru som forteller om produktet pr. testdato er kompatibelt med linux eller ikke. :D

Lenke til kommentar

Men hva var egentlig forskjellen på CW300 og CW200 annet enn bedre batteritid? Den er både større, og kommer til å bli dyrere (iflg. artikkel). Jeg synes personlig batteritiden på CW200 er mer enn bra nok. Jeg har kjøpt 2 stk. GP 750mAh NiMH AAA batterier og lader det ene når det andre er i bruk. Fungerer perfekt.

Skjønner heller ikke hvorfor det er negativt at det mangler batterilader. Mye bedre å kjøpe 2 billige oppladbare batterier, så du alltid har et med strøm på... Ikke noe er kjedeligere enn å gå tom for batteri når man er ute på tur.

But that's just my 2 cents...

Lenke til kommentar

enig med ovenstående svar. Hva er vitsen med å måtte bruke oppladbart spesialbatteri, når det er så enkelt med 3A batterier som er tilgjengelige i alle butikker. Jeg bruker min fl100 til trening (sykling) og har stoppet mang en gang på en bensinstasjon og fylt næring (les: boller og batteri)på både meg og min treningspartner (les: mp3-spilleren), og syklet videre, glad og fornøyd med at jeg ikke må bruke spesiallader og batteri!!

Tror vel at produktutvilerne hos de forskjellige produsentene har tenkt det samme som mange av oss når det gjelder dette med batteri kontra lader og batteri. Tilgjengeligheten til strøm er ofte begrenset på turer, og derfor synes jeg de har gjort det smart i å kutte ut laderen på disse bærbare "underholdningssentrene". Hurra for mp3-spillereren.

Er forøvrig fornøyd med min fl100, sett bort i fra litt "platt" lyd. :cry: Men blir jo meget bedre med skikkelige ørepropper/klokker.. Har noen andre denne spilleren noe å si om den?

holej

Lenke til kommentar
enig med ovenstående svar. Hva er vitsen med å måtte bruke oppladbart spesialbatteri, når det er så enkelt med 3A batterier som er tilgjengelige i alle butikker. Jeg bruker min fl100 til trening (sykling) og har stoppet mang en gang på en bensinstasjon og fylt næring (les: boller og batteri)på både meg og min treningspartner (les: mp3-spilleren), og syklet videre, glad og fornøyd med at jeg ikke må bruke  spesiallader og batteri!!

Om ikke annet så gjør i de aller fleste tilfeller at innebyggede batterier gjør at spillerene blir langt mindre. Et godt eksempel er iRiver IFP-100-serien hvor batteriet utgjør majoriteten av størrelsen.

Innebyggede batterier vs AA/AAA er en smak og behag sak tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...